مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه ستاد برف‌روبی شهر تهران از ۱۵ آبان در حالت آماده‌باش قرار دارد، گفت:‌ در یخبندان‌های سال جاری از نمک اشباع شده برای یخ‌زدایی استفاده خواهد شد تا خسارت کمتری به دنبال داشته باشد.

به گزارش تهران سما، مجتبی عبدالهی با بیان این مطلب گفت: ستاد برف‌روبی شهرداری تهران همچنین از شن مخصوص با دانه‌بندی مناسب و استاندارد نیز برای یخ‌زدایی معابر استفاده می‌کند، البته بکارگیری شن مخصوص و مواد یخ‌زدا بر اساس محدوده جغرافیایی و همچنین شدت و میزان بارشی خواهد بود که از سوی سازمان هواشناسی اعلام می‌شود.

وی عدم آسیب‌رسی به آسفالت معابر در جریان یخ‌زدایی را حائز اهمیت دانست و گفت: معاونت خدمات شهری همچنین از نظرات تخصصی حوزه فنی و عمرانی نیز بهره‌مند خواهد شد تا کمترین آسیب به روکش آسفالت معابر وارد شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص حفظ فضای سبز در جریان امر یخ‌زدایی نیز خاطرنشان ساخت: نیروهای خدمات شهری و ستاد برف‌روبی، تمامی دقت خود را به کار خواهند برد تا شن و نمک مخصوص در فضای سبز ریخته نشود.

عبدالهی افزود: ستادهای برف‌روبی در تمامی 22 منطقه فعال و به امکاناتی همچون گریدر، خودروهای محلول‌پاش، خودروهای شن‌پاش، تیغه برف‌روب، شن مخصوص، مخازن دپوی شن و نیروی انسانی تجهیز شده‌اند و ستادها تا پایان زمستان در حالت آماده‌باش به سر خواهند برد.

کد خبر 239626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز