همشهری آنلاین: نفرات برگزیده مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات حفظ،قرائت وترتیل قرآن کریم وهجدهمین دوره مسابقات تواشیح وهمخوانی قرآن کریم معرفی شدند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، نفرات برگزیده مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت وترتیل قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات تواشیح و همخوانی قرآن کریم که 8 آذرماه برگزار شد، بدین شرح می‌باشد:

در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در بخش شکوفه‌ها مهدی نوروزی، ابوالفضل اناری و هومان محمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم شکوفه‌ها، سیدمحمد عزیزنژاد، محمدمهدی شهرابی و حسین حاجی‌بابایی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم شکوفه‌ها محمدحسین بهزادفر، امیرحسین شریفی‌نژاد و علی اسدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم شکوفه‌ها حسین بلبلی، علیرضا صادقی و محمدرضا اسدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم شکوفه‌ها نیز محمدمهدی بیگی، محمدرضا زاهدی و علیرضا امانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته اذان شکوفه‌ها نیز محمدمهدی بیگی رتبه اول، امیر محمد پرنیان رتبه دوم و علی بدری رتبه سوم را از آن خود کردند .

در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم بزرگسالان نیز علیرضا قلی‌زاده، احمد برزگر و سپهر زارع‌تیموری، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در بخش بزرگسالان سیدمیعاد صالحی، محمدهادی اسلامی و احمدعلی روحانی‌نژاد مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن بزرگسالان نیز محمود نوروزی، محمدعلی اسلامی و عابد خلفی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم بزرگسالان نیز رضا عربی‌مهربانی رتبه اول، سیدنورالله مرتضایی رتبه دوم و ایمان چمی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت تحقیق قرآن بزرگسالان نیز عباس حسنی، مهدی‌ غلام‌نژاد و محسن قاسمی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در رشته اذان نیز هادی چارقلو، مهدی غلام‌نژاد و وحید باقرنژاد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم برادران نیز گروه «سبحان» رتبه اول، گروه «نور» رتبه دوم و گروه «نیایش» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش خواهران، در رشته حفظ کل قرآن بزرگسالان، رضوانه باقری رتبه اول، زینب درگاهی رتبه دوم و مریم تقی‌زاده رتبه سوم، در رشته حفظ 20 جزء قرآن بزرگسالان، زینب میرزایی رتبه اول، هانیه احمدی رتبه دوم و ریحانه رحمانی رتبه سوم و همچنین در رشته حفظ 10 جزء قرآن بانوان نیز الهام بحرالعلوم رتبه اول، نجمه ناصری رتبه دوم و مریم ندیری رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت تحقیق بزرگسالان، مریم منصوریان‌فر، حمیده کوهی و سمانه کوچکی، زهره خداپرست رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم نیز رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب از آن الهام معزی، فرشته یعقوبی‌فر و مریم محمدی‌کشوری شد. و در رشته تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم خواهران نیز گروه «حوراء الانسیه» رتبه اول، گروه « صهبا» رتبه دوم و گروه «طه النبی» رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین، در بخش شکوفه‌ها نیز رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ کل به فاطمه سعیدی‌مقدم، فاطمه نیکویی و آتنا علی‌نقی اختصاص یافت و در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز فاطمه مومنی رتبه اول، حنانه خلفی رتبه دوم و فاطمه معراجی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ 10 جزء شکوفه‌ها نیز زهرا انصاری رتبه اول، فاطمه مرادی رتبه دوم و کوثر خطیر رتبه سوم را کسب کرده و در رشته قرائت ترتیل شکوفه‌ها نیز زینب‌السادات داودنبی، هلیا محمدقاسمی و شیرین زهره‌وند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 240686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز