چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران قابل اجرا است، گفت: در این برنامه بودجه خوبی برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا اختصاص داده شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عباس جدیدی با اشاره به برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران و بررسی آن در کمیسیون‌های تخصصی اظهار داشت: این برنامه در کمیسیون‌ها بررسی شده است و اعضای شورای شهر نظرات خود را مطرح نموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از موارد برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران کامل نیست، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر اعتقاد دارند باید بند به بند برنامه پنجم بررسی و در نهایت یک برنامه کامل جهت اجرا به تصویب برسد که البته باید به این نکته توجه شود این برنامه عملیاتی است.

جدیدی با اشاره به اینکه در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران به معضل آلودگی هوا دقت ویژه‌ای شده است، گفت: در این خصوص اعتباراتی برای حمل و نقل عمومی و توسعه آن در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش بودجه برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران در صحن علنی شورا افزود: این افزایش می‌تواند کمک شایانی را در بخش حمل و نقل عمومی به شهر تهران کند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر در تلاش هستند تا در هفته‌های آتی تصویب برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران را به اتمام برسانند.

کد خبر 245984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز