عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تنها با همدلی و همراهی می‌توانیم انتظار پیشرفت در شهر را داشته باشیم، گفت: اعضای شورای شهر به دور از سلایق و علایق سیاسی، بودجه ۹۳ را بررسی کنند.

به گزارش فارس، عباس شیبانی در این باره افزود: در چند ماه گذشته از فعالیت شورای شهر در دوره چهارم اتفاقات متعددی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برخی از این اتفاقات به نفع شهروندان و برخی دیگر جزء نگرانی چیز دیگری را برای شهروندان نداشته که از آن جمله می‌توان به برخی از دغدغه‌های شهروندان تهرانی در خصوص آلودگی هوای شهر تهران اشاره کرد.

شیبانی گفت: در بحث آلودگی هوای شهر تهران، اعضای شورا ورود پیدا کردند و با تشکیل کمیته‌ای راهکارهای را برای برون از این شرایط اتخاذ کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: بنده چند دوره است که توفیق خدمت در شورای شهر تهران را دارم که توصیه می کنم اعضاء شورای شهر برای خدمت مردم، سلایق سیاسی خود را در تصمیم گیر‌ی‌ها دخیل نکنند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در دستور کار شورای شهر قرار دارد، تعیین و تصویب بودجه 93 شهرداری تهران است که توصیه می‌شود برای تصویب بودجه سلایق سیاسی دخیل نشود.

شیبانی اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی و فضای سبز باید در سال آینده در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد.

کد خبر 247626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز