گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری از دوشنبه پنجم تیر، در جلسات جداگانه با حضور وزرا، استانداران و مدیران استان‌ها، روند اجرای مصوبات سفرهای استانی را پی‌گیری خواهد کرد.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد بر اساس این برنامه در هریک از جلسات، شخصاً گزارش میزان عملیاتی شدن مصوبات سفر استانی هیات دولت را از استاندار و مدیران محلی استان‌های هدف، جویا می‌شود و به ارزیابی مستقیم نقاط قوت و ضعف عملکرد اجرایی استان‌ها می‌پردازد.

رئیس‌جمهوری در نظر دارد در این جلسات هم‌چنین با بررسی و تبادل نظر درباره موانع و مشکلات احتمالی بر سر اجرایی شدن مصوبات باقی مانده استان‌های مزبور، درخصوص راهکارهای رفع این چالش‌ها تصمیماتی اتخاذ کرده و دستورات لازم را به دستگاه‌های اجرایی مسوول صادر خواهد کرد.

احمدی‌نژاد با بهره‌گیری از روش پی‌گیری حضوری و مستقیم درصدد است تا با حداکثر استفاده از فرصت زمانی بین دور نخست و دور دوم سفرهای استانی، موانع پیشرفت مصوبات را رفع کرده و روند خدمتگزاری به مردم را تسریع بخشد.

برخی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزیران نیز به تناسب موضوعات مورد بحث، رییس‌جمهوری  را در جلسات پی‌گیری ویژه مصوبات سفر استانی همراهی خواهند کرد.

کد خبر 24970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز