همشهری آنلاین: مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی می‌گوید فرودگاه بین‌المللی مشهد در ایام نوروز امسال میزبان ۲۸۰۰ پرواز و ۴۲۶ هزار مسافر خواهد بود.

به‌ گزارش ایسنا، سعید چلندری - مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی - با بیان اینکه فرودگاه مشهد آمادگی کامل پذیرای مسافران و زائران بارگاه منور رضوی را دارد، اظهار کرد: میزان پروازها از 14 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو خواهد بود.

چلندری با توجه به حضور خیل مشتاقان زیارت بارگاه منور رضوی در ایام نوروز و پیش‌بینی افزایش 25 درصدی مسافر در این ایام گفت: برنامه‌ریزی جامعی برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران در نظر گرفته شده‌ است.

وی اظهار کرد: توسعه ترمینال داخلی و افزایش خدمات به مسافران در داخل ترمینال، اجرای سفره هفت‌سین، بهسازی سیستم روشنایی ترمینال‌ها و معابر و مبادی ورودی فرودگاه و افزایش فضای نمازخانه و بهره‌گیری از هشت دستگاه عابر بانک و سایر امکانات رفاهی از جمله این اقدامات است.

چلندری از حضور شبانه‌روزی اورژانس با کادری مجرب و هماهنگی مطلوب کلیه ارگان‌های مستقر در فرودگاه در این ایام خبر داد.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز جانشین مدیریت و معاونان اداره‌کل نیز جهت نظارت و هماهنگی امور به‌طور مستمر آماده خدمت به زائران خواهند بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی یادآور شد: خط یک قطار شهری در مسیر بلوار فرودگاه در روزهای آینده در بعضی نقاط تکمیل و مسیر جاده اصلی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد در ایام نوروز با رفع موانع بتوانیم خدمات بهتری به زائران ارائه کنیم.

چلندری خاطر نشان کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه هرگونه اطلاعات راجع به پروازها را از طریق تلفن 199 یا سایت فرودگاه مشهد جویا شوند و با حضور به‌موقع خادمان خود در مجموعه فرودگاه‌های استان جهت ارائه خدمات شایسته یاری کنند.

او با توجه به رشد آمار پروازی و مسافری در فرودگاه مشهد خواستار تسریع در ورود و خروج خودروها در ایام نوروز از پارکینگ‌های فرودگاه مشهد شد.

بر همین اساس مقرر شد یک خروجی برای ترمینال‌های خارجی اضافه تا مسافران راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند از پارکینگ خارج شوند.

کد خبر 253819
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز