همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بهترین سوغاتی که زائران مناطق عملیاتی می توانند با خود به شهر و دیارشان بیاورند تغییر و تحول در رفتار و منطبق کردن آن با رفتار شهدا است.

علی قاسمی

سرهنگ ˈعلی قاسمیˈ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این بدان معنا است که ابتکار کاروان راهیان نور به شیوه ای موثر برای خودسازی تبدیل شده است.

وی گفت: امسال برای نهمین مرتبه به زیارت مناطق عملیاتی مشرف شدم.

او افزود: تغییر و تحولاتی که در شکل و فرم مناطق عملیاتی صورت گرفته زمینه ایجاد تحول در زائران و به خصوص نسل و سوم و چهارم انقلاب را که آن دوران طلایی دفاع مقدس را تجربه نکرده اند بوجود آورده است.

معاون سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در سالهای قبل جاده ها خاکی بود، امکانات اسکان و پذیرایی از زائران محدودتر بود و در عین حال آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس نیز به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در منطقه به دلیل ساخت و سازها کمتر شده است.

وی مناطق عملیاتی را به نمایشگاه و موزه دایمی دفاع مقدس توصیف و بیان کرد: با یک سفر کوتاه می توان به شکل خیلی زیبا و البته سازماندهی شده چکیده ای از هشت سال دفاع مقدس را به وضوح دید و در نهایت با زیارت قبور شهدای گمنام تجدید پیمان واقعی با آرمانهای شهدا نصیب زائران می شود.

کد خبر 253878
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز