همشهری آنلاین: پس از فعالیت یک ساله خودروهای زانتیا‌ی پلیس بزرگراه، با حضور مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی بالگردهای پلیس بزرگراه نیز فعالیت خود در ‌تهران را آغاز کردند.

به گزارش فارس، سردار حمیدرضا هاشمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ شنبه 16 تیر در مراسم آغاز به کار این گشت‌ها در جمع خبرنگاران گفت: بالگردهای پلیس بزرگراه در تهران به صورت پایلوت بزگرراه‌های صدر، بابایی، همت و نیایش را تحت کنترل دارند و در صورت بروز هرگونه حرکات حادثه‌ساز از سوی رانندگان واحدهای گشتی هوایی موضوع را به واحدهای مستقر در بزرگراه‌ها منتقل و خودروی متخلف متوقف و اعمال قانون انجام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان گفت: در کلان شهرهای بزرگ مانند تهران تنها با افزایش توسعه فرهنگی ترافیکی می‌توان کاهش کشته‌های حوادث‌ رانندگی را کاهش داد و لذا مردم باید به مدیریت ترافیک اعتماد کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: پلیس برای برقراری نظم ترافیکی با اعمال مقررات 20 درصد کار را انجام می‌دهد ولی 60 درصد مابقی برعهده ‌مردم و 20 درصد نیز ‌به عهده مراکز فرهنگی و رسانه‌هاست.

کد خبر 25947

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز