همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از مجموعه‌هایی که همواره ضامن تأمین امنیت در عرصه‌های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی در جمهوری اسلامی بوده، سپاه پاسداران است که همچنان با تمام وجود تا پای جان در این راه ایستاده است.

به گزارش روابط عمومی ندسا، مراسم جشن دویست و هفتاد و هشتمین دوره آموزشی ناویان مرکز آموزش احمدبن موسی علیه السلام نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار تنگسیری جانشین این نیرو در شیراز برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری طی سخنانی در این مراسم با استناد به روایتی از مولای متقیان علی علیه السلام، گفت: دو نعمت وجود دارد که ناشناخته است و کسی تا از آنها محروم و بی‌بهره نباشد، قدر آنها را نمی‌داند و این دو، یکی نعمت سلامتی و دیگری امنیت و آسایش است.

وی افزود: تا امنیت و آسایش نباشد، هیچ تلاشی در جامعه مصون از خطر و آسیب نخواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امنیت ضامن سلامت و پویایی و فعالیت در جامعه است و تا امنیت نباشد، هیچ تلاشی در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و... به سرانجام مطلوب نخواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی از مجموعه‌هایی که همواره ضامن تأمین امنیت در عرصه‌های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی بوده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همچنان با تمام وجود این نقش را به خوبی ایفا کرده و به شایستگی تا پای جان در این راه ایستاده است.

تنگسیری خطاب به جوانان سرباز مرکز آموزش احمدبن موسی(ع) ندسا، گفت: امروز خدمت سربازی در نظام مقدس اسلامی یک فرصت و توفیق ویژه و یک افتخار است.

وی افزود: دوران سربازی ظرفیت خوبی برای تعالی روحی و معنوی و ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی شایسته و تلاش و اهتمام فرماندهان و مدیران این مرکز در شکل‌گیری آموزش‌های کیفی در این مرکز تقدیر کرد.

از دیگر برنامه‌های مراسم می‌توان به اعطای هدایا و درجات به مربیان و ناویان نمونه آموزشی و رژه یگان‌های نمونه در حضور سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه اشاره کرد.

کد خبر 261774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha