همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ستون‌های خیمه تسلط آمریکایی‌ها را فرو ریخت، گفت: تجربه حقیقی انقلاب اسلامی بیان می‌کند که فکر و نقشه‌ای که دشمنان در برابر ما داشته باشند فرو می‌ریزد و مکر آنها به خودشان باز می‌گردد.

حسین سلامی

به گزارش تسنیم از خرم‌آباد، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان لرستان، بابیان اینکه لرستان سرزمین شکفتن گل‌های اخلاص و دلدادگان وحی و شیفتگان اسلام و علمای بزرگ است، اظهار کرد: بیش از 3 دهه است که ما شاهدیم جنگ‌های بزرگ سیاسی و استراتژی‌های دنیا در شرق دنیا و در مرکز سیاسی جهان اسلام با محوریت ایران در حال انجام است، از همین رو انقلاب اسلامی محور همه تحولات منطقه و جهان اسلام محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: قدرت ایران نشان‌دهنده آن بوده که در این کشور قدرتی در حال ظهور است، قدرتی که در برابر مقاصد و قدرت‌های جهانی چالش‌های بزرگی را ایجاد کرده است؛ از سوئی شاهدیم که صحنه تحولات نشان می‌دهد نظم کهن سیاسی ساخته شده استعمارگران توسط سیاسیون اسلامی از هم فرو پاشیده است.

سردار سلامی بیان کرد: این صحنه تغییرات و تحولات نشان می‌دهد که فصل تسلط قدرت‌های مستکبر بر سرنوشت ملت‌های مسلمان خاتمه یافته است و ما در میانه خاتمه این تسلط سیاسی به سر می‌بریم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مستکبران قصد دارند نقشه سیاسی، فرهنگی و امنیتی جهان اسلام را در چارچوب یک نقشه جامع تسلط جهانی ترسیم کنند، تاکید کرد: آن‌ها قصد دارند جهان اسلام بخشی از مستعمرات جهان سیاسی بزرگ تلقی شود و تراز رشد علمی مسلمانان و ارتفاع رشد اقتصادی جهان اسلام توسط آنها تعیین شده و الگوهای دوستی و دشمنی برای مسلمانان و نظام و ساختار امنیتی جهان را آنان تعیین کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ماهیت سیاسی حاکم و هویت فرهنگی و سیاسی جهان را به گونه‌ای نقاشی و ترسیم کرده‌اند که می‌خواهند به وسیله آن غارتگر ثروت‌های مادی و معنوی جهان اسلام باشند و موتور محرک و دولت‌های رو به افول خود را به وسیله این ظرفیت‌ها به حرکت در بیاورند.

وی تاکید کرد: این تفکر دولتمردان سلطه جهانی است و چون سال‌های سال این قدرت‌ها تمام ارزش‌های معنوی و سرمایه‌های مادی جهان اسلام را غارت کرده‌‌اند اکنون بر این باور هستند.

سردار سلامی گفت: استعداد، منابع انسانی، ظرفیت‌های عظیم جهان اسلام، منابع نفتی و معادن، تصرف بازار، تحمیل الگوها و تغییر سبک زندگی از جمله مواردی است که دشمنان اسلام قصد دارند از آن‌ها برای استحکام بخشیدن به پایه‌های نظام خود استفاده کنند اما خوشبختانه با ظهور انقلاب اسلامی پایه‌های این نظام سست لرزید و ساختمان و بنای به ظاهر عظیم و مهیب آن‌ها که در ذهن مسلمانان شکست‌ناپذیر جلوه می‌کرد، از بین رفته است.

وی اظهار کرد: ایمان حقیقی، هوشیاری و بصرت، حس نهفته عزت‌طلبی مسلمانان سبب شد تا نظام سلطه جهانی این شکست را متحمل شود.

انقلاب اسلامی ستون‌های خیمه تسلط آمریکایی‌ها را فرو ریخت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ستون‌های خیمه تسلط آمریکایی‌ها را فرو ریخت و این در حالی بود که خود آمریکایی‌ها در این زمینه مفهوم‌سازی کرده بودند که ایران و عربستان 2 ستون اصلی برای خیمه سیاسی آمریکا هستند که ایرانیان به رهبری امام خمینی (ره) ستون اصلی این خیمه را از بین بردند و این خیمه فرو ریخت.

سردار سلامی تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نه تنها یک جنگ جهانی بلکه چندین جنگ جهانی را مدیریت کرده است و هیچ کشوری یافت نمی‌شود که مانند ایران در جنگ نظامی و تحریم اقتصادی با همه دستگاه‌های قدرتمند عملیات روانی و تبلیغی دنیای استکبار مبارزه کند.

وی گفت: همه سایت‌ها، نشریات، فیلمسازان زبردست دنیا، نویسندگان و گویندگان همه تشکیل یک بسیج جهانی برای مبارزه با قرآن و اسلام را انجام داده اند و با ایجاد فتنه‌های داخلی و عملیات روانی و لشکرکشی‌های نظامی در سرزمین‌های دور و نزدیک به ملت ایران به فعالیت پرداخته‌اند به طوری که هر ملتی که پیام انقلاب اسلامی ایران را بازتاب می‌داد مورد هجوم قرار می‌گرفت و وقتی دشمن از نبرد با ما ناامید می‌شد به جنگ با دوستانمان می‌پرداخت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اسلام فرصت حاکمیت بر شئون اسلامی را در بین مسلمانان به‌وجود آورد تا مسلمانان امروزه با عزت، آزادگی و حریت در دنیا سرافراز هستند و همه تحولاتی که پیرامون ما وجود دارد دست و پازدن دولت‌های غربی و آخرین مشعل‌های آن‌ها است.

سردار سلامی افزود: تجربه حقیقی انقلاب اسلامی بیان می‌کند که از فکر و نقشه‌ای که دشمنان در برابر ما داشته باشند فرو می‌ریزد و مکر آنها به خودشان باز می‌گردد زیرا سیاستمداران غربی فاقد درک هستند و گروهک‌هایی که تشکیل می‌دهند پس از مدتی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و علیه غربی‌ها فعالیت و مبارزه می‌کنند.

وی بیان کرد: همه مردم متوجه شده‌اند که آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که ما نمی‌توانیم در عراق بمانیم و این سرنوشت نظام سلطه است که به طوفانی علیه آنان تبدیل می‌‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: تجربه بزرگی که در کشور ما وجود دارد پیروی از مقام معظم رهبری است.

سردار سلامی اظهار کرد: محل رویش سپاه در دل و قلب است و بدون اعتماد و علاقه مردم این نهاد توفیق نمی‌یابد چراکه اعتماد و علاقه مردم بازوان توانمند سپاه محسوب می‌شوند و سپاه نیز مظهر غیظ و مقاومت مردم در برابر دشمن است و محرومیت‌زدایی در جامعه را هدف و آرزوی اصلی خود قرار داده است.

کد خبر 263808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha