همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در آستانه دیدار با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ قرار دارد و به همین سبب این روزها اظهار نظرهایی از ملی پوشان کشورمان در باره این تیم و بویژه بازیکن بزرگ آن یعنی لیونل مسی منتشر می‌شود که باور کردن این اظهارات سخت است.

نظر بازیکننان تیم ملی فوتبال درباره تیم آرژانتین

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تنها نماینده جامعه ورزش و فوتبال محسوب نمی‌شوند بلکه در این آوردگاه بزرگ بین‌المللی آنان سفیران فرهنگی ایران هم هستند و این مهم در پیام‌های مقامات سیاسی و ورزشی کشورمان آمده و بازیکنان به ارایه رفتارهای نیکو در کنار ورزش توصیه شده‌اند و آنان نیز از این ویژگی مهم برخوردار هستند.

اینکه به نقل ازبازیکن تیم ملی ایران درج شده که لیونل مسی، آگئرو، دی ماریا و سایر ملی پوشان تیم ملی آرژانتین را نمی‌شناسد، نه تنها برای یک بازیکن ارزش به شمار نمی‌رود، بلکه ضد ارزش است در این باره کافی است نگاهی به سوابق این بازیکنان و تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های بین المللی و جام‌های جهانی بیاندازیم تا حساب کار دستمان بیاید.

مسی چهار دوره متوالی به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب و درباشگاه بارسلونای اسپانیا یکی از برترین و معتبرترین باشگاه‌های دنیا توپ می‌زند این بازیکن به اندازه‌ای بزرگ است که بیشترین رقم قرارداد برای یک بازیکن فوتبال دردنیا به او تعلق دارد.

تماشای بازی‌های مسی به حدی برای علاقه مندان اهمیت دارد که بلیت ورزشگاه‌هایی که این بازیکن در آن بازی دارد جدای از اینکه درکدام شهر و یا کشور برگزار می‌شود از مدت‌ها قبل به فروش می‌رسد.

همچنین میلیون‌ها بیننده تلویزیونی درسراسر جهان و ایران بازی‌های این فوق ستاره آرژانتینی را به صورت زنده دنبال می‌کنند و بسیاری با این همه نیز اقناع نمی شوند و با رجوع به سایت‌های معتبر خبری و نشریات مکتوب اخبار مربوط به این بازیکن را شخصا دنبال می‌کنند.

مسلما بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور ما نیز این بازیکن بزرگ را می‌شناسند و بازی های او را دیده‌اند و انتشار چنین خبرهایی از انان با توجه به اینکه در اردو در قرنطینه قرار دارند و در طول روزهای اخیر به غیر از بعد از بازی با نیجریه که در میک زون دیده شدند هیچ ارتباطی بین آنان و خبرنگاران نبوده است، خیلی صحیح به نظر نمی‌رسد و شاید در حد یک شوخی بوده که به تیتر تبدیل شده است.

بعید به نظر می‌رسد که یک بازیکن بین المللی ایران بگوید من مسی را نمی‌شناسم البته شاید منظور این بازیکن وسایر بازیکنانی که اظهارنظر مشابه داشتند این باشد که به بازی این بازیکن دردیدار با تیم ملی آرژانتین توجهی ندارند.

امید می‌رود که این ملی پوشان از تساوی دشواری که در نخستین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه بدست آوردند مغرور نشده باشند و بدانند حتی اگر رقیب کوچک هم باشد که نیست، بزرگ کردن و با احترام صحبت کردن با وی جایگاه فرهنگی و شخصیت خود ما را بالا می‌برد.

کد خبر 263047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha