همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده به طور میانگین ۱۵ درصد در هر استان خبر داد و گفت: در هر استان ممکن است افزایش شهریه در برخی واحدها کمتر از ۱۵ درصد و در برخی دیگر بیش از ۱۵ درصد باشد اما به طور کلی باید میزان افزایش شهریه در یک استان حداکثر ۱۵ درصد باشد.

به گزارش ايسنا، دكتر حميد ميرزاده در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اين خبر گفت: هیچ‌کدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامي حق افزایش شهریه بیش از 15 درصد را ندارند؛ مگر اینکه به تصویب هیات امنای استانی برسد و اگر واحدی تخلف کرده باشد، قطعاً مابه‌التفاوت شهریه به دانشجو باز می‌گردد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامي را از ديگر مصوبات جلسه اخير هيات امناي اين دانشگاه اعلام كرد و گفت: دانشگاه آزاد در سطح کشور بالغ بر 600 هزار مترمکعب فضای ورزشی دارد که این مقدار فضا با توجه به جمعیت 1.8 میلیونی دانشجویان اين دانشگاه و بیش از پنج میلیون فارغ‌التحصیل، پشتوانه بزرگی برای این باشگاه به شمار می‌روند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبه دیگري از جلسه هيات امناي اين دانشگاه، تصریح کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از لحاظ درمان، غرامت ایام بیماری و زایمان و نقض عضو از اين پس مشمول قانون تامین اجتماعی شده‌اند و سقف حمایت از اعضای هیات علمی بر اساس سقف سازمان تامین اجتماعی است.

میرزاده همچنین از تغییر نام واحد خوراسگان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد اصفهان - خوراسگان خبر داد و اظهار کرد: این واحد، واحد جامع و مجهزی است که با توجه به شناخته شده بودن نام استان اصفهان در دنیا این واحد با مصوبه هیات امنا به نام اصفهان - خوراسگان تغییر کرد.

کد خبر 263134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha