همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی - با وجود تنوع های قومی و مذهبی - از وحدت و انسجام بین این مذاهب شکل گرفته که این امنیت بطور کامل تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است.

عبدالله عراقی

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «عبدالله عراقی» این مطلب را در یادواره دو هزار و 800 شهید اعزامی به منطقه پاوه و یکهزار و 500 شهید منطقه اورامانات عنوان کرد.

وی افزود: در هر قدم منطقه اورامانات، حضور شهدا را می توان احساس کرد زیرا در هر نقطه ا ی از این منطقه، شهیدی جان خود را تقدیم انقلاب کرده است.

سردار عراقی با بیان اینکه بالاترین نیکی شهادت در راه خدا است، ادامه داد: شهدا در پیشگاه حق مقامی داشته که فقط خدا و پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) از آن مقام آگاهی دارند و بنا به فرموده قرآن، آن کسی که در راه خدا کشته می شود مرده نیست، بلکه او زنده است.

وی با بیان اینکه نصرت خداوند همواره همراه ملت بزرگ ایران بوده است، افزود: شهدای ما را خداوند یاری کردند و کسی نتوانست بر جوانان ما که جان خود را تقدیم کردند، غلبه کند و درک و مقام و منزلت شهدا جز اینکه کسی خود را به مقام شهید وصل کند، امکانپذیر نیست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، بصیرت انسان ها را در گرو تقوای الهی دانست و گفت: شهدای ما آگاهانه و با بصیرت کامل راه صحیح را تشخیص دادند و خداوند زمانی که پیامبر بزرگ اسلام(ص) را مبعوث کرد و اسلام را به عنوان تنها دین کامل و قرآن را به عنوان قانون اساسی فرستاد، برای حفظ این دین سپاهی را با نام سپاه شهدا آماده کرد.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش از دین اسلام و قرآن بهره ای نبرده اند، تصریح کرد: امروز گسترش یافتن این گروهک تروریستی همراه با اقدامات و جنایات خود در عراق بوده که نیرویی را آماده کرده است.

سردار عراقی گفت: اگر امنیت مردمی باشد ماندگار است و اگر برحسب تجهیزات نظامی امنیتی برقرار شود، ماندگاری و پایداری آن نسبی است و خوشبختانه امروز در منطقه اورامانات امنیت مردمی برقرار شده که کمتر نیروی نظامی می تواند این امنیت لازم را برقرار کند.

وی گفت: یاد و خاطره شهیدان را با برگزاری این مراسم گرامی می داریم و همچنان که شهیدان صراط مستقیم را پیموده اند، ما نیز این راه را ادامه داده تا بتوانیم با توسعه ارزش های این راه، آن را برای نسل های آینده فرهنگ سازی کنیم.

کد خبر 263364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha