همشهری آنلاین: محمد ششم شاه مراکش در اقدامی غیر منتظره و به صورت ناگهانی سفر خود به نیویورک را برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل لغو کرد.

شاه مراکش سفر خود به نیویورک را لغو کرد

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری رأی الیوم، لغو سفر شاه مراکش به نیویورک بسیار غیر منتظره بوده و مراکشی ها درشبکه های اجتماعی سوالات زیادی در خصوص علت اصلی لغو این سفر مطرح کرده اند.

روزنامه المغربیة روز چهارشنبه به نقل از دیوان پادشاهی مراکش خبر حضور وی در نیویورک را منتشر کرد و نوشت : محمد ششم برای دفاع از منافع مراکش و دیدار با پادشاهان و روسای جمهوری کشورهای مختلف به نیویورک می رود.

روزنامه اخبار الیوم این کشور نیز با تیتری درشت نوشته بود محمد ششم با تمام توان برای دفاع از مسئله صحرا به نیویورک می رود اما این روزنامه نیز همانند دیگر رسانه های مراکشی از لغو سفر شاه این کشور شگفت زده شد.

سه شنبه شب برخی روزنامه های اینترنتی خبر لغو سفر محمد ششم به نیویورک را بدون ذکر دلیل منتشر کردند و اعلام نمودند عبد الإله بنکیران نخست وزیر این کشور به جای وی به نیویورک خواهد رفت .

روزنامه مراکشی یا بلادی که به زبان فرانسوی منتشر می شود در این خصوص نوشت : رسانه های رسمی و خبرگزاری رسمی مراکش دوشنبه خبر سفر محمد ششم به نیویورک را منتشر کردند اما خبرگزاری مراکش این خبر خود را در سایتش حذف کرد و هیچ دلیلی برای آن ذکر نکرد.

روزنامه کود نیز انتقاد شدیدی از سکوت کنونی در این کشور در خصوص لغو سفر شاه مراکش به نیویورک کرد.

کد خبر 273104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha