سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: طراح نقشه آدم‌ربایی که پس از ربودن تاجر آهن دست به اخاذی100 میلیونی از او زده بود دستگیر شد.

8 تیرماه یک تاجر آهن  به شعبه 6 دادیاری در دادسرای جنایی تهران رفت و از 3 مرد که او را ربوده و به شدت شکنجه کرده بودند شکایت کرد.

این مرد به دادیار قریشی زاده گفت: عصر 27 تیرماه سوار بر خودرو زانتیا از شرکت به سمت خانه درحال حرکت بودم که وقتی در محله‌ای خلوت در منطقه افسریه توقف کرده بودم سه مرد جوان به خودروام نزدیک شده و از من خواستند به سئوالشان پاسخ دهم.

شاکی در ادامه مدعی شد: وقتی در ماشین را بازکردم آنها مرا از خودروام بیرون کشیده و به صندلی عقب انداختند، سپس در  حالی که 2 نفر از آنان در دو طرف من قرارگرفته و به زور سرم را به زیر صندلی برده بودند، همدست دیگر آنها خودرو را به حرکت درآورد و بعد از گذشتن از چند خیابان وارد  خاوران شدیم.

آدم ربایان مرا به آپارتمانی در همان منطقه انتقال داده و سپس تا می‌توانستند مرا کتک زدند. دقایقی بعد زمانی که دیگر از فرط درد نمی‌توانستم روی پاهایم بایستم با تهدید تمام اموال و طلاجاتی را که همراه داشتم از من گرفتند و مجبورم کردند 3 فقره چک سفید امضا را که ارزش 100 میلیون تومانی داشتند در اختیارشان قراردهم.پس از  آن هم مرا سوار خودروام کرده و در منقطه‌ای خلوت رها کردند.

پس از اظهارات این مرد، با دستور دادیار قریشی زاده کارآگاهان پلیس تهران جست‌وجو برای دستگیری آدم‌ربایان را آغاز و مدتی بعد با همکاری شاکی پرونده، محلی را که وی در آنجا شکنجه شده بود شناسایی کردند. با دستگیری سردسته  28 ساله باند  وی به اداره پلیس انتقال یافت و در بازجویی‌ها مدعی شد که مرد شاکی مدتی قبل برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده بود و وی به قصد انتقامجویی نقشه ربودن او را طراحی کرده است.

اظهارات این مرد در حالی صورت می‌گرفت که ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند وی از ربودن  تاجر آهن انگیزه‌ دیگری داشته و به این ترتیب بازجویی از او را از سر گرفتند.

در این بازجویی‌ها بود که مرد جوان لب به اعتراف گشود و گفت : از طریق یکی از کسانی که با این تاجر معامله آهن داشت از وضعیت  مالی او  مطلع شده و با بررسی ساعات رفت و آمدهای او نقشه ربودن و اخاذی از وی را طراحی کردم.

سپس با همکاری دو همدست دیگرم این مرد را ربوده و برای گرفتن چک‌های سفید امضاء وی را به آپارتمان مورد نظر بردیم اما با شکایت این مرد پلیس وارد عمل شد و من دستگیر شدم.

این گزارش حاکی است که اموال مسروقه شاکی از مخفیگاه  مرد جوان  کشف شده است و با دستور دادیار قریشی زاده جستجو برای دستگیری دو همدست این متهم ادامه دارد.

کد خبر 27395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز