شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

گروه حوادث: وکیل شرکت وقتی متوجه ثروت زیاد مدیرعامل جوان شرکت شد، نقشه ربودن این زن را طراحی کرد.

او با اجیر کردن 4 شرور از آنها خواست خانم مدیرعامل را بربایند اما حضور به موقع پلیس این نقشه را ناکام گذاشت.

اعلام ربودن مدیر عامل شرکت

عصر روز 31 اردیبهشت نگهبان شرکتی در جاده گرمدره کرج با شنیدن سروصدایی از بیرون شرکت، متوجه 4 مرد مسلح شد که جلوی خودروی مدیر عامل شرکت را گرفته و با تهدید، خانم مدیرعامل را به همراه راننده‌اش سوار یک  تاکسی سمند کرده و از محل متواری شدند

وی بلافاصله پلیس 110 را در جریان آدم‌ربایی مسلحانه قرار داد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز شد. ساعتی بعد در حالی که ماموران پلیس تمامی خیابان‌ها و مناطق اطراف را تحت کنترل قرار داده بودند در یکی از خیابان‌های شهریار به تاکسی سمندی که چند مرد و یک زن در داخل آن بودند مظنون شدند. بنابراین به آنها دستور ایست دادند اما سرنشینان خودرو با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

پس ازتعقیب و گریز طولانی تاکسی سمند درمیدان سپاه فردیس در ترافیک متوقف شد. در این هنگام آدم‌ربایان  از خودرو پیاده شده و بدون اینکه افراد ربوده شده را به همراه خود ببرند پا به فرار گذاشتند.

ماموران با دیدن این صحنه ،خانم‌ مدیرعامل و راننده‌اش را به اداره آگاهی کرج منتقل کرده و با کمک آنها اقدام به چهره نگاری از آدم‌ربایان مسلح کردندو ردیابی ها برای دستگیری چهار رباینده آغاز شد.

رد یک شرور در آدم ربایی

2 ماه بعد به ماموران اطلاع داده شد که تصویر فرضی یکی از ربایندگان شباهت زیادی با یک شرور به نام مجتبی دارد.

با دستگیری این جوان وی به ربودن خانم مدیر عامل با همدستی 3 شرور دیگر که محمد، کامبیز و محمد نام داشتند اعتراف کرد و مدعی شد که با پیشنهاد وکیل شرکت نقشه آدم ربایی را به اجرا گذاشته است و قرار بوده است بعد از ربودن خانم مدیر عامل از خانواده‌اش درخواست 500 میلیون تومان برای آزادی وی بنماید که با حضور پلیس ناکام مانده اند، با این اعترافات سه همدست وی و مرد وکیل دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیل هادئی – رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با اعلام خبر دستگیری 4 رباینده شرور بیان داشت: متهمان هم اکنون با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای کرج در بازداشت به سر می‌برند تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 28194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز