گروه حوادث: مردی افغانی که متهم است با طراحی نقشه ای خواهر زنش را ربوده و او را در اختیار 10 هموطن خود قرار داده ، در دادسرای جنایی پایتخت جرم خود را انکار کرد.

صبح  چهارم مردادماه زمانی که رفتگران در خیابان سنایی تهران سرگرم تمیز کردن خیابان بودند با بدن نیمه جان دختری جوان که دستها وپاهایش با طناب بسته شده بود مواجه شدند.

با گزارش موضوع به پلیس، دختر جوان توسط ماموران به بیمارستان انتقال یافت و  پس از گذشت چند ساعت، در حالی که این دختر به هوش آمده بود، با دستورحسین اصغرزاده-  بازپرس دوم دادسرای جنایی پایتخت - تحقیق از او روی تخت بیمارستان آغازشد.

دختر جوان به بازپرس جنایی گفت: با خانواده ام به یک پارک در اطراف تهران رفته بودیم و زمانی‌که برای خرید بستنی به همراه  شوهر خواهرم به طرف یک مغازه رفتیم، ناگهان چند مرد ناشناس مقابل چشمان شوهر خواهرم مرا به زور سوار یک ماشین کرده و با گاز اشک آور،  بیهوش کرده و ربودند.

وی افزود: وقتی چشمانم را باز کردم 10‌مرد افغانی را بالای سرم دیدم و آنجا بود که فهمیدم چه بلایی به سرم آمده است. حالا احتمال می‌دهم شوهر صیغه‌ای خواهرم که یک کارگر افغانی است در اجیر کردن مردان شیطان صفت دست داشته باشد.

با به دست آمدن نخستین سر نخ ها،  پلیس با چهره نگاری رایانه ای و شناسایی مخفیگاه، مرد افغانی را ردیابی و دستگیر کرد.شوهر صیغه ای خواهر قربانی دیروز درحالی در حضور بازپرس اصغر زاده منکر هر گونه نقشی در این ماجرای سیاه شد که تحقیقات کارآگاهان اداره 11 آگاهی خلاف ادعاهای وی را ثابت  می کرد.

کد خبر 30430

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز