دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

۳ آدم‌ربا که با ربودن دختر یکی از تاجران آهن در شهرستان بناب قصد اخاذی میلیاردی از پدرش را داشتند، پس از قتل گروگانشان دستگیر شدند.

يكشنبه هفته گذشته دختر 12ساله يكي از تاجران بناب پس از تعطيلي مدرسه زماني كه در راه رفتن به خانه بود از سوي 3مرد ربوده شد. ساعتي پس از اين ماجرا، آدم‌ربايان با پدر گروگانشان تماس گرفتند و او را تهديد كردند كه اگر مبلغ درخواستي‌شان را تهيه نكند، دخترش را به قتل خواهند رساند.با گزارش ماجرا به پليس، تحقيقات براي يافتن ردي از آدم‌ربايان شروع شد.

گروگانگيران در نخستين تماس خود به تاجر آهن 48ساعت فرصت داده بودند كه مبلغ درخواستي آنها را تهيه كند.اين در حالي بود كه پدر گروگان طبق آموزش‌هاي پليس وارد معامله با آنها شد تا كارآگاهان فرصت داشته باشند گروگانگيران را رديابي كنند.به گفته سعيد قاسمي‌وند، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بناب، كارآگاهان با تحقيقات انجام شده توانستند محل اختفاي آدم‌ربايان را شناسايي و هر سه متهم اصلي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

در بازرسي از مخفيگاه آنها اما اثري از دختر ربوده شده به‌دست نيامد. هر 3متهم به اداره پليس منتقل شدند و تحت بازجويي قرار گرفتند و اعتراف كردند 2روز پس از ربودن دختربچه، براي اينكه لو نروند، وي را خفه كرده و در حياط منزل يكي از اعضاي باند دفن كرده‌اند.وي افزود: با اعترافات متهمان، مأموران راهي محل دفن جسد شدند و شامگاه يكشنبه توانستند جسد بي‌جان دختربچه 12ساله را از زير خاك بيرون بكشند. با كشف جسد قرباني، براي هر 3متهم قرار قانوني صادر شد و آنها براي انجام تحقيقات تكميلي راهي بازداشتگاه شدند.

کد خبر 274112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha