همشهری آنلاین: نمایش « روز ناشنوا » به بازیگری و کارگردانی آرزو منفرد و نویسندگی لزلی آیوازیان و کاری از گروه لیونا میباشد.

روز ناشنوا

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه آو، از تاریخ 15 مهر ماه 93 دو نمایش "روز ناشنوا" در ساعت 17:30 و «مکاشفات راسکلنیکف با آر. جی. دیو در گالری دوزخ» در ساعت 21:00 در تماشاخانه آو به روی صحنه میرود.

نمایش «روز ناشنوا» به بازیگری و کارگردانی آرزو منفرد و نویسندگی لزلی آیوازیان و کاری از گروه لیونا میباشد. این نمایش مونولوگ اجرا شده در اختتامیه چهارمین فستیوال منوليو میباشد و بلیت فروشی آن به نفع بچه های ناشنوا "با من حرف بزن" میباشد . مارتین شمعون پور ، مریم رحیم آبادی و بهرنگ رجبی از دیگر عوامل این اجرا میباشند.

نمایش "مکاشفات راسکلنیکف" در واقع خط داستانی و شخصیت اصلی رمان یعنی راسکولنیکف از داستان داستایوفسکی گرفته شده است اما خود قصه اصلی و حال و هوای آن به تعریف پیمان مجیدی نویسنده نمایشنامه متفاوت شده است.وقایع داستان نیز در نیویورک و فضایی مدرن رخ می دهد و حسام منظور ، رامین سیار دشتی ، محمدرضا علی اکبری و روژین رحیمی در این اجرا به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این اجرا: مدیر برنامه ریزی،تولید و اجرا مهراو نوری ،طراح نور رضا حیدری ،طراح چهره پردازی سارا اسکندری ، طراح اعلان کیوان عسگری ، دستیار تولید و اجرا علی اصغر دادرس ، روابط عمومی علی رضا سعیدی را میتوان نام برد.

گفتنی است نمایش اُدلو برداشتی از اتللو شکسپیر به کارگردانی امیر افشاری و بازنویسی و دراماتورژی سهیل اعرابی و امیر افشاری از ابتدای مهرماه ساعت 19:00 نیز به روی صحنه رفته است و تا 21 مهرماه اجرایش ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش ها با تخفیف، می توانند از طریق سایت تیوال www.Tiwall.com برای خرید اقدام نمایند یا با شماره های تماس تماشاخانه آو 88021646 -88353224 جهت رزرو بلیت هماهنگ کنند.
روز ناشنوا : هر شب 17:30
اُدِلو : هر شب 19:00
مکاشفات راسکلنیکف : هرشب 21:00
آدرس تماشاخانه آو : میدان فاطمی ، ابتدای شهید گمنام ، خیابان جهانمهر ، پلاک 26

کد خبر 274180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha