سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

اعضای باندی که با حفر تونلی در نزدیکی مقبره امامزاده‌ای در پاکدشت قصد رسیدن به گنج را داشتند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد قدسي، فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت با بيان اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر اينكه افرادي داخل يك كارگاه نجاري در مجاورت صحن يكي از امامزادگان اقدام به حفر تونل زير‌زميني مي‌كنند موضوع در دستور كار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت. وي افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي گروهي از مأموران براي بررسي بيشتر به محل اعزام و با هماهنگي مقام قضايي كارگاه نجاري را مورد بازرسي قرار دادند و 3نفر كه به طرز مشكوكي داخل كارگاه مشغول كار بودند را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: مأموران در بازرسي از اين كارگاه كه پوشيده از چوب و تخته و براده چوب بود، مقادير زيادي خاك كه به‌صورت ماهرانه در نقاط مختلف كارگاه دپو و اختفا شده و كارگاه را به حالت متروكه و غيرفعال و انباري تبديل كرده بود، كشف كردند.

سرهنگ قدسي ادامه داد: مأموران با پيگيري موضوع سرانجام محل حفاري شده در ضلع غربي كارگاه نجاري را -كه نزديك‌ترين محل به آستان مقدس امامزاده مذكور بود- كشف كردند و بلافاصله به همراه مأموران آتش‌نشاني وارد محل حفاري شدند و دريافتند اين افراد براي رسيدن به آستان امامزاده، ۲۵ متر تونل زير زميني در عمق 4متري زمين را حفاري كرده و حدود ۱۰ متر تا امامزاده فاصله داشته‌اند كه با حضور مأموران در رسيدن به هدف خود ناكام ماندند. وي گفت: مأموران با حضور در اين تونل مشاهده كردند متهمان داخل تونل را برق كشي كرده و تعدادي تجهيزات حفاري متعلق به اين افراد نيز توسط مأموران كشف شد. متهمان پس از دستگيري به حفر اين تونل به قصد جست‌وجو و كشف اشياي عتيقه‌اي كه تصور مي‌كردند در آن محل دفن است، اعتراف كردند.

کد خبر 274230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha