چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری شماره‌ی یک فرهنگسرای نیاوران میزبان نقاشی‌های رها محسنی کرمانشاهی با عنوان «سرزمین من» است.

سرزمین من

به گزارش ايسنا؛ رها محسنی کرمانشاهی؛ هنرمند نقاش اظهار کرد: مجموعه‌ای شامل 40 اثرم را که آن‌ها را با آکریلیک و رنگ روغن کشیده‌ام، در فرهنگسرای نیاوران به‌نمایش گذاشته‌ام. من برای این نمایشگاه، 40 اثر را انتخاب کردم و این 40 اثر به‌مناسبت چهلمین سال فعالیت هنری‌ام انتخاب شده‌اند.

او درباره‌ی موضوع آثارش توضیح داد: محتوای آثار من برگرفته از طبیعت است. به‌طوری که سنگ‌های رسوبی بستر یا حاشیه‌ی رودخانه‌ها در کوهستان‌ها را در آثارم به کار گرفته‌ام. من به این آثار توجه کردم و رنگ‌ها‌، ساختار‌، فرم و تقسیمات این سنگ‌ها الهام‌بخش من برای کشیدن نقاشی بوده است.

محسنی افزود: همه‌ی کارهای من آبستره هستند و سعی کرده‌ام که نگاه خاصی به نقاشی مینیاتور، ابروباد و رنگ‌های فیروزه در دل سنگ‌ها داشته باشم.

گفتني است گالری شماره‌ی یک فرهنگسرای نیاوران از 14 تا 24 آذرماه میزبان مجموعه نقاشی‌های «سرزمین من» است.

گالری عقیلی میزبان نمایشگاهی از 20 اثر نقاشی با عنوان «رنگ و نور» است.

حدود 20 اثر از آثار نقاشی فریبا یوسفی - هنرمند نقاش - با نام «رنگ و نور» در گالری عقیلی به‌نمایش درمی‌آید.

یوسفی در این‌باره گفت: این اولین نمایشگاه من است و چند ماهی است که به‌طور مستمر روی آثاری که در این نمایشگاه ارائه می‌کنم کار کرده‌ام. همچنین من در این مجموعه، آثارم را با نورپردازی خاصی به‌نمایش درمی‌آورم. آن‌ها رنگ‌بندی خاصی دارند و البته با جنسی از فلورسنت و با نورپردازی بلک‌لایت ارائه می‌شوند.

نمایشگاه نقاشی‌های فریبا یوسفی از 14 تا 20 آذرماه در گالری عقیلی واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک 12 برپا خواهد بود.

افتتاحیه‌ی این نمایشگاه نیز جمعه، چهاردهم ساعت 16 و 30 دقیقه تا 20 خواهد بود.

 

کد خبر 280058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha