همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور در ۵ کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل با مشارکت بانوان در سقز برگزار شد.

Aufroad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اين مسابقات روز جمعه (12 دي) به میزبانی شهرستان سقز در 5 کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل برگزار شد. در این دوره از مسابقات 73 اتومبیلران از 11 استان گلستان، چهار محال و بختیاری، زنجـان، سمنـان، همـدان، کردستـان، کرمانشـاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران با هم به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان با نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در کلاس‌های مختلف 4 سیلندر کاربراتور و انژکتور، 6 سیلندر کاربراتور و انژکتور و کلاس اورال حضور پیدا کردند.

در انتهای این مسابقات در کلاس چهار سیلندر کاربراتور خالد صفائی ار کردستان، مرتضی نوری از کرمانشاه و دلیر شکری از کردستان به‌ ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش کلاس چهار سیلندر انژکتور محسن جهاندار از مازندران و دیاگو علیـار از بوکـان به طور مشترک عنوان اول، ضیاءالدین صفـاری از مازندران عنوان دوم و هیوا درگاهی از سقز عنوان سوم را کسب کردند.

در کلاس شش سیلندر کاربراتور شایان گیلاسی از کردستان عنوان اول، روح‌اله عسگرلـو از زنجـان و سِـوان اسرائیلیان از ارومیه به ‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس شش سیلندر انژکتور صابر خسروی از کرمانشاه عنوان اول، کاظم انصاری از زنجان و لقمـان کریم‌زاده از کردستان به ‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس اورال زکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه، مهران سلطانی از سمنـان و حسین حیدری از زنجان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس بانـوان ثنـا نقش‌بندی نفر اول، شپول رمضانی نفر دوم و پرشنگ شکری مقام سوم را از استان کردستان به دست آوردند.

همچنين تيم‌هاي کردستان، کرمانشـاه، زنجـان به ‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

کد خبر 282908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha