همشهری آنلاین: خبرگزاری تسنیم: مارک شولتز، مدال آور طلایی کشتی آمریکا حسابی از دست سازندگان «فاکس کچر» عصبانی است.

شکارچی روباه

به گزارش تسنيم ؛ هفت هفته از اکران فیلم فاکس کچر (شكارچي روباه) در سینماهای آمریکا می‌گذرد. فیلمی که نخستین بار در كن 67 به نمایش درآمد و تحسین‌های زیادی را هم به همراه داشت اما ظاهرا شخصی که فیلم از روی زندگیش ساخته شده اصلا از اثر جدید بنت می‌لر دل خوشی ندارد.

مارک شولتز در روز پایانی سال 2014 و در شبکه اجتماعی‌اش حسابی به سازندگان فیلم تاخته و از آن‌ها خواسته تا در یک کنفرانس مطبوعاتی بعضی مسائل را شفاف سازی کنند.

او می‌گوید روابط بین آدم‌ها اصلا صحیح نیست. خصوصا که هیچ تجاوز جنسی به وی صورت نگرفته و او اصلا تجربه جنسی با یک مرد نداشته است. مارک شولتز می‌گوید که سال 2012 و قبل از ساخته شدن فیلم به دفتر بنت میلر رفته و استوری بوردی که از روی کتابش تهیه شده بود را دیده است. او می‌گوید که از میلر خواسته تا بحث تجاوز در فیلم را مطرح نکند چرا که صحت ندارد اما میلر با پافشاری گفته که به چنین صحنه‌ای لازم دارد تا شخصیت جان دو پون مشخص‌تر شود. حالا با اکران فیلم شولتز بسیار عصبانی شده و از سازندگان فیلم خواسته که ذهن‌های مردم را از اتهامات پاک کنند.

فیلم «فاکس کچر» داستان بخشی از زندگی مارک شولتز قهرمان کشتی آزاد المپیک لس آنجلس را روایت می‌کند. او در این مقطع به همراه برادرش «دیو» به تیم فاکس کچر می‌پیوندند. تیمی که رئیس آن جان دو پون، خود از مربیان کشتی می‌باشد. اما همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود.

این فیلم تا کنون موفق شده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن را برای می‌لر به ارمغان آورد و همین طور از شانس‌های اصلی کسب جوایز ابتدای سال 2015 است.

کد خبر 282998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha