همشهر‌ی‌آنلاین: محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۴ با تأکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از برنامه استراتژیک گفت: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی‌هاست.

محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو

وی با اشاره به اینکه روزمرگی موجب غفلت روابط‌عمومی‌ها از توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک و توجه به مسائل کلان شده است افزود: طبیعی و بدیهی است بدون برنامه، نه می‌توان به نیازهای مخاطبان و نه به نیازهای سازمان پاسخ داد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از تداخل وظایف روابط‌عمومی‌ها با برخی دیگر از واحدهای سازمانی به عنوان یکی دیگر از مشکلات این حوزه نام برد و افزود: ریشه این مشکل به مبهم بودن جایگاه روابط‌عمومی در برخی از دستگاه‌ها برمی‌گردد.

پیرعلی اظهار امیدواری کرد مجموعه اقدامات علمی و عملی در حوزه روابط‌عمومی منجر به کاهش مشکلات و ارتقای این دانش شود.
در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد هفته روابط‌عمومی 94، علی شوقی بنام دبیر و بهنام تقی‌پور مسؤول کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد به تشریح برنامه‌های سال 94 پرداختند.

کاظمی دینان گفت: وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ در کشور، با تکنیک‌های ارتباطی قادر به حل بسیاری از مشکلات خود با مردم خواهند بود.

وی از آمادگی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی برای همکاری با روابط‌عمومی‌ها خبر داد و افزود: نتیجه تعامل حرفه‌ای بین ستاد و روابط‌عمومی‌ها به نفع مردم تمام خواهد شد.

علی شوقی بنام نیز خواستار حمایت و حضور منسجم‌تر روابط‌عمومی‌ها برای برگزاری پربارتر هفته روابط‌عمومی سال 94 شد. همچنین بهنام تقی‌پور به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و از جمله به برگزاری چهارمین گردهم‌آیی پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه اشاره کرد.

کد خبر 284472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha