مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
۰ نفر

در آینده نزدیک جریمه نقدی برای آن دسته از رانندگانی که حرکت بین خطوط را رعایت نمی‌کنند اعمال می‌شود. این خبری بود که در سومین نشست شهر، شهروند و رسانه با موضوع فرهنگ تردد باحضور مسئولان شهری مطرح شد.

سرهنگ عين‌الله جهاني، معاون آموزش راهور تهران بزرگ در اين نشست با اشاره به ضعف جدي در فرهنگ ترافيك گفت: قباحت و زشتي انجام تخلفات رانندگي در بين شهروندان از بين رفته و شهروندان عادت كرده‌اند رفتارهاي غلط ترافيكي را به جاي رفتارهاي صحيح انجام دهند. وي با تأكيد بر اينكه قطعا مجازات در موضوع ترافيك بسيار تأثيرگذار است، گفت:

در اجراي طرح خط سفيد و ايست به احترام زندگي كه توامان با اصلاح زيرساخت‌ها از سوي شهرداري تهران اجرا شده، شاهديم كه 99درصد شهروندان توقف در پشت خط ايست را در تقاطع‌ها رعايت مي‌كنند. هم‌اكنون روزانه 2264شهروند تهراني كه به هر دليلي اعم از توقيف خودرو، دريافت برگه خلافي و يا هر دليل ديگري به راهنمايي و رانندگي مراجعه مي‌كنند تحت آموزش‌هاي ترافيكي قرار مي‌گيرند.

براساس اعلام پليس راهور تهران بزرگ، تذكر شفاهي عوامل پليس در طرح انضباط‌بخشي ترافيكي مؤثر است اما در آينده‌اي نزديك جريمه نقدي نيز براي قانون‌شكنان درنظر گرفته مي‌شود. همچنين حجت‌الاسلام والمسلمين جعفرپور به نمايندگي از معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد كه تا پايان سال‌جاري زيرساخت‌ها‌ي ترافيكي كامل اصلاح مي‌شود. به گفته جعفرپور شهرداري تهران طي مدت اخير اقدامات مؤثري در اصلاح زيرساخت‌هاي ترافيكي تحت عنوان خط سفيد در شهر آغاز كرده و به‌طور حتم تا 29اسفند‌ماه شهرداري تهران بستري مناسب به لحاظ ترافيكي به شهروندان تحويل خواهد داد.

کد خبر 286719

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha