سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: جوانی که مدعی است پسر همسایه را به دلایل ناموسی به قتل رسانده ، درحالی برادعای خود در ارتکاب جنایت پا فشاری می کند که به انگیزه‌ نامشخصی سعی در پنهان نگهداشتن محل رها کردن جسد دارد.

اوایل مرداد ماه ، خانواده نگران پسر جوانی به پایگاه 5 آگاهی تهران بزرگ رفته و کارآگاهان را در جریان ناپدید شدن مرموز پسرشان قرار دادند.

کارآگاهان در نخستین مرحله ، به بررسی پرینت تماس‌های تلفن همراه مرد جوان پرداختند و متوجه شدند که وی ساعاتی قبل از ناپدید شدن با دختر جوان همسایه تماس تلفنی داشته است، اما این دختر در بازجویی ها مدعی شد که از ناپدید شدن پسر جوان خبر ندارد.

  کاراگاهان اداره 5 آگاهی  در ادامه تحقیقات ازاختلاف شدید برادر دختر جوان با پسر ناپدید شده اطلاع پیدا کردند و به این ترتیب بازجویی دوباره از دختر جوان در دستور کار قرار  گرفت.

 اما وقتی که این دختر جوان که دست به خودکشی ناموفقی زده بود تحت بازجویی قرار گرفت ، این بار مدعی شد برادر بزرگترش جوان ناپدید شده را به قتل رسانده است.
 با این اعتراف بود که با دستور دادیار سلیمانی برادر دختر جوان بازداشت شده و در همان بازجویی های اولیه به قتل پسر جوان اعتراف کرد و گفت :وقتی در جریان ارتباط خواهرم با جوان همسایه قرار گرفتم آنقدرعصبانی شدم که در درگیری او را به قتل رسانده و جسدش را شبانه به قرچک ورامین انتقال داده و در آنجا رها کردم.

روزگذشته دادیار سلیمانی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته بر روی این پرونده گفت : با هماهنگی قضایی متهم چندین بار برای نشان دادن محل دفن جسد به قرچک ورامین انتقال یافته  ، ولی اثری ازجسد پیدا نشده است.

 به گفته دادیار جنایی با این اعترافات، مرد جوان و خواهرش در حال حاضر از سوی کارآگاهان  اداره 10 آگاهی تهران- ویژه قتل - تحت بازجویی قرار دارند، اما مرد جوان در حالی هربار ادعای ارتکاب قتل را تکرار می کند که  سرنوشت جسد مقتول درهاله ای از ابهام قراردارد.

کد خبر 28961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز