یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: دختر جوانی که یک جراح پلاستیک را در آپارتمانی در خیابان میرعماد به قتل رساند،مدعی شد در دفاع از خود این جنایت را رقم زده است.

ساعت 18 و45 دقیقه شنبه 17 تیرماه، وقتی ساکنان مجتمعی در خیابان میرعماد، با شنیدن صدای فریاد‌های کمک خواهی یک  مرداز داخل راهرو آپارتمان، به بیرون دویدند با پیکر خون آلود  یک مرد مواجه شدند.مرد مجروح که یک متخصص جراحی  زیبایی  بود  و  با  ضربه چاقو از پشت سر مجروح شده بود، قبل از اینکه  بتواند مشخصات  ضارب را  بیان کند برای همیشه با زندگی وداع گفت.

  چاقویی از پشت سر

دقایقی بعد ازمرگ مشکوک این پزشک، بازپرس یکم دادسرای جنایی پایتخت و کارآگاهان اداره 10 آگاهی – ویژه قتل – در قتلگاه حاضر شده و تحقیقات تخصصی خود را در محل جنایت که یک خانه 40 متری بود آغاز کردند.

در بررسی ها مشخص شد مسیر خون از سالن پذیرایی  تا کنار راه پله که ساکنین جسد نیمه جان وی را پیدا کرده بودندادامه یافته است .این تحقیقات همچنین بیانگر آن بود که مقتول از پشت سر با چاقو مضروب شده است.

با گذشت 2 ساعت از این جنایت تلخ ، کارآگاهان با بررسی پرینت تلفن همراه قربانی، ردی از یک دختر جوان که می توانست سرنخ مهمی برای شناسایی قاتل باشد بدست آوردند.

بازپرس محمد حسین شاملو روزگذشته در توضیح این خبر به همشهری گفت: وقتی با شماره تلفن دختر جوان تماس گرفته شد وی اعتراف کرد مقتول را  از پشت سر  با چاقو مضروب کرده است، اوانگیزه این کار را  دفاع از خود بیان کرد. بدین ترتیب ساعت 3 بامداد ،عامل جنایت در خانه پدری‌اش درحالی‌که عازم مسافرت خانوادگی بود بازداشت شد و  لباسهای خون آلود و آلت‌قتاله نیز از خانه پدری وی کشف شد.

گفتگو با متهم به قتل

دختر جوان که طراح  دکوراسیون خانه ها و ادارات است، روز گذشته در دفتر معاون آگاهی پایتخت در مصاحبه ای کوتاه با همشهری در باره انگیزه خود از ارتکاب این جنایت اینگونه گفت .

  • چه زمان و چگونه با مقتول آشنا شدی؟

چند روز قبل وقتی که مقتول فهمید متخصص دکوراسیون منزل هستم با دادن کارت ویزیت خود از من خواست برای بازدید دفتر کارش  و تغییر دکوراسیون به آنجا بروم. 

  • چه اتفاقی رخ داد که قتل رقم خورد؟

وقتی که به آنجا رفتم، با دیدن یک خانه کوچک به هم ریخته، تعجب کردم اما او مدعی شد می خواهد این خانه را که ماههاست بلااستفاده باقی مانده به دفتر کاری جدید تبدیل  کند واین شد که من وارد آن خانه شدم ، اما  من در دفاع از خودم با چاقو او را مجروح کردم ، پس از آن گریختم و زمانی که مشاهده کردم خودروی اورژانس برای نجات جان او آمد خیالم راحت شد و فرار کردم.

کد خبر 26054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز