جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

«با زدن موتور به آیینه سمت راننده، طعمه خود را مجبور می‌کردیم شیشه پنجره را پایین آورد و پس ازآن نقشه سرقت را عملی می‌کردیم.»

حوادث داخلی  دستگیری

اينها را مرد جواني مي‌گويد كه با همدستي بچه محل خود دست به سرقت‌هاي سريالي در بزرگراه‌هاي پايتخت مي‌زد.19 اسفند‌ماه سال گذشته مأموران كلانتري164 قائم موتور سوار مشكوكي را پس از تعقيب و گريز بازداشت كردند. او مدعي شد كه به‌خاطر مصرف شيشه متوجه دستورپليس نشده است اما وقتي به اداره پليس منتقل شد در بررسي بانك اطلاعات مجرمان سابقه دار رازش فاش شد.

اين متهم 24ساله به نام فيروز يكي از مجرمان سابقه‌دار بود كه از سال87 تاكنون بارها به اتهام جرايم مختلف دستگير شده و به زندان رفته بود. وي بهمن‌ماه92 با قرار وثيقه از زندان مرخصي گرفته و از آن روز به بعد متواري شد. اين متهم به ده‌ها فقره كيف‌قاپي و گردنبند قاپي در سطح بزرگراه‌هاي تهران اعتراف كرد و مدعي شد كه سرقت‌ها را با همدستي يكي از بچه‌محل‌هاي خود به نام پرويز انجام مي‌داده است. وي در بازجويي‌ها گفت:بعد از شناسايي رانندگاني كه گردنبند طلا داشتند به تعقيب آنها مي‌پرداختيم.

اگر شيشه ماشين پايين بود در يك چشم‌به‌هم‌زدن گردنبند را قاپيده و خلاف بزرگراه فرار مي‌كرديم اما اگر شيشه بالا بود با ايجاد تصادف ساختگي (با زدن موتور به آيينه سمت راننده) راننده را مجبور مي‌كرديم از ماشين پياده شود و پس از آن دست به سرقت مي‌زديم.

بعد از اعترافات اين متهم، ‌همدست وي در يكي از قهوه خانه‌هاي منطقه سلطان آباد دستگير شد.رحيم فرزام، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: قاضي مجوز انتشار تصاوير هر دو متهم را صادر كرده است. شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 291050

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha