همشهری آنلاین: مراسم تکریم و معارفه جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران با حضور شهرار تهران، جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل تالار ایران زمین برگزار شد.

تهران سما نوشت: در جریان این مراسم محمود صلاحی، معاون پیشین برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به عنوان ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتخاب شد. همچنین حجت الاسلام شهاب مرادی، رئیس پیشین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری پایتخت طی حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد.

ناصر امانی، قائم مقام پیشین معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا نیز طی حکمی جایگزین محمود صلاحی شد و از این پس مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری را بر عهده خواهد داشت.

همچنین علیرضا جاوید، شهردار پیشین منطقه چهار تهران به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت منصوب و جایگزین مازیار حسینی شد. مازیار حسینی طی حکمی به عنوان مشاور ویژه و مدیر پروژه فنی و عمرانی مصلی بزرگ تهران منصوب شد.

در ادامه پژمان پشمچی زاده به عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و نادری، معاون پیشین معماری و شهرسازی نیز به عنوان مشاور شهردار تهران و مدیر پروژه بوستان بزرگ ولایت منصوب شد.

براساس این گزارش قدرت الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه های زنجیره ای شهروند طی حکمی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دادوش هاشمی، معاون پیشین مالی و اقتصاد شهری نیز به عنوان مشاور شهردار تهران از این پس فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 291977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha