پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

تیم ملی والیبال با عبور از بازی‌های خارج از خانه در لیگ‌جهانی۲۰۱۵، جمعه نخستین بازی داخل خانه خود را برابر آمریکا انجام می‌دهد.

والیبال

گرچه تيم ملي رقابت‌ها را با 2شكست بدون امتياز مقابل آمريكا و 2شكست برابر لهستان و با كسب تنها يك امتياز شروع كرد، با 2پيروزي ارزشمند برابر روسيه بازي‌هاي دور رفت گروه B را به پايان برد. مردان اسلوبودان كواچ حالا به جمع مدعيان بازگشته و از فردا به لطف حضور تماشاگران پرشور در سالن 12هزار نفري آزادي اميدوار هستند تيم قدرتمند آمريكا را شكست دهند.

آمريكا صدرنشين گروه تنها تيمي است كه در دور رفت رقابت‌ها تمامي حريفان خود را از پيش رو برداشته است. در عين حال، تيم ملي موفق شد در 2بازي آخر خود روسيه، قهرمان المپيك2012 لندن را شكست دهد. جالب اينكه تيم ملي پيش از اين هيچگاه برابر روسيه به پيروزي نرسيده بود اما تيم ملي آخرين بار آمريكا را در مسابقات جهاني2014 با نتيجه 3بر2شكست داده است. پيش از آن نيز يك‌بار در جام قاره‌اي ملي‌پوشان مقابل اين تيم به پيروزي رسيده‌اند. همين مسئله ملي‌پوشان را به پيروزي مقابل آمريكا اميدوار كرده است.

فرهاد ظريف، ليبروي تيم ملي كه به‌دليل آسيب‌ديدگي بازي مقابل روسيه را از دست داده بود، براي بازي با آمريكا آماده است. او درباره وضعيت تيم ملي مي‌گويد: «شروع بدي داشتيم اما در ادامه با 7 امتيازي كه كسب كرديم، عملكرد تيم خيلي بهتر شد. همچنين امسال تنها تيمي هستيم كه در بازي‌هاي خارج از خانه خود توانستيم 7 امتياز كسب كنيم.»

آمريكا شانس نخست صعود است، اما تيم ملي هم رفته‌رفته پيشرفت چشمگيري در ليگ جهاني داشت و به‌زعم كارشناسان واليبال شرايط امروز تيم ملي با 2بازي كه در آمريكا انجام داد، متفاوت است. بازي روز جمعه ساعت 21بدون حضور بانوان تماشاگر برگزار مي‌شود و بازي دوم اين دو تيم نيز شنبه انجام خواهد شد.

کد خبر 298423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha