همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گاه یک مربی به بازیکنی اعتقاد ندارد، اظهار داشت: بارنکو به سید جلال حسینی و کریم انصاری‌فر اعتقاد ندارد.

خوردبین

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، محمود خوردبین با اشاره به تجمع شنبه ( 6 تير) برخی از هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس در مقابل درفشی فر، اظها‌ر کرد: آن هو‌اد‌ا‌رانی که چنین اعتراضاتی کرده‌اند تا بقیه را خراب کنند، خط و پول گرفته بودند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: افرادی که به اسم تجمع و اعتراض به من بی‌ادبی کردند فکر می‌کنند من در این مسائل دخالت می‌کنم اما چنین نیست حتی اگر دخالت کنم 50 سال زحمت نکشیده‌ام که چند نفر بیایند و با بی ادبی با من بی‌احترامی کنند.

خوردبین ادامه داد: ما چند بازیکن را گرفته‌ایم و در حال‌ رایزنی با چند بازیکن دیگر هستیم. ممکن است یک مربی دوست نداشته باشد که یک بازیکن را جذب کند و به او اعتقاد نداشته باشد.

سرپرست پر‌سپولیس با بیان این که ما تمرینات خود را به موقع آغاز و کار خود را به خوبی شروع کرده‌ایم، گفت: اینکه چرا برخی این گونه رفتار می‌کنند و چنین رفتاری از آنها سر می‌زند را نمی‌دانم. هر کسی که این کاره باشد می‌داند که آنها از جایی خط می‌گیرند.

خوردبین همچنین درباره عدم مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد، اظها‌ر کرد: ممکن است یک مربی به برخی از بازیکنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربی بازیکنی را می‌گیرد که به او اعتقاد داشته باشد. برانکو به سیدجلال و انصاری فرد اعتقاد ندارد.

وی در مورد مربی بدنساز پر‌سپولیس نیز گفت: به زودی مربی بدنساز تیم مشخص می‌شود.

کد خبر 299433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha