دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵
۰ نفر

علیرضا منصوریان با مسئولان تیم نفت دچار مشکل شده بود و این مسئله را می‌توان در صحبت‌های او در چند روز گذشته احساس کرد.

علی منصوریان

منصوريان كه بعد از پايان ليگ چهاردهم قصد داشت در جمع آبي‌ها حضور يابد و به رؤياي سرمربيگري خود در استقلال جامه عمل بپوشاند، در اين راه ناكام ماند تا طبق توافق با هيأت امناي نفت تهران كار خود را در اين تيم براي فصل پانزدهم پيگيري كند.

منصوريان كه بعد از شكست برابر سياه‌جامگان ناراحت به‌نظر مي‌رسد ادعا كرد قراردادي با نفت ندارد و پيرو اين صحبت‌ها منصور قنبرزاده، مديرعامل اين باشگاه مدعي شد قرارداد سرمربي تيمش 2ساله به امضا رسيده است.به‌نظر مي‌رسد موضوع مبلغ قرارداد، پاداش‌ها و نيز پرداخت آنها چيزي است كه باعث‌شده منصوريان نسبت به قرارداد خود معترض باشد و اينگونه در آستانه ديدار حساس تيمش در مرحله يك چهارم نهايي برابر الاهلي امارات بناي ناسازگاري سر داده است.

برخي بازيكنان اين تيم نيز به صورت ضمني اعتراض‌هايي به عدم‌پرداخت مطالبات‌شان داشته‌اند و اين مسئله اردوي نفت را در آستانه ديدار آسيايي‌شان با بحران مواجه كرده است. منصوريان از يك سو و بازيكنان نفت از سوي ديگر، يكي از بي‌حاشيه‌ترين تيم‌هاي ليگ را در شرايطي قرار داده كه مي‌تواند حاشيه و سر و صداي زيادي در روزهاي آينده به‌وجود آورد. البته ديروز مدير رسانه‌اي نفت اعلام كرد كه متمم قرارداد منصوريان امضا شده و شايد ناراحتي منصوريان از اوضاع چند هفته اخير به سودش تمام‌شده است.

کد خبر 304165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha