همشهری آنلاین: مرحله نخست چهارمین رزمایش الی بیت المقدس خوزستان باعنوان مدافعان حرم، صبح روز جمعه در منطقه عمومی رزمایش پادگان شهید رستم پور اهواز با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد.

رزمایش

به گزارش ایرنا، این رزمایش با اجرای عملیات های دفاع از کوی و برزن شامل تاکتیک های ضد هلی برن، عملیات های کمین و ضد کمین، تاخیری، کنترل نقاط حساس، مقابله با نا آرامی ها و امداد و نجات در دو مرحله در روزهای 14 و 15 آبان و 21 و 22 آبان به ترتیب در اهواز و بهبهان اجرا می شود.

مسئول معاونت عملیات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله نخست رزمایش که در غرب خوزستان اجرا می شود شامل شهرهای اهواز، باوی، کارون، خرمشهر، شادگان، آبادان، دشت آزادگان، هویزه، حمیدید، شوش، دزفول، اندیمشک، گتوند و شوشتر است که با محوریت و مرکزیت اهواز صورت می گیرد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله باقری افزود: مرحله دوم رزمایش شامل نواحی مقاومت شرق خوزستان اعم از اندیکا، مسجد سلیمان، لالی، ایذه، باغملک، رامهرمز، هفتکل، بهبهان، رامشیر، آغاجاری، هندیجان و ماهشهر است که با محوریت بهبهان اجرا می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش در مجموع در 28 شهرستان خوزستان با استعداد 30 هزار نفری شامل گردان های بیت المقدس کوثر و الزهرا اجرا می شود.

این چهارمین رزمایش پس ازادغام بسیج با نیروی زمینی است که با عنوان بیت المقدس چهار یادبود مدافعان حرم اجرا شده است.

کد خبر 312802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha