همشهری آنلاین: دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، توزیع مناسب و به موقع محتوای تولید شده را سبب ارتقای اثربخشی روابط‌عمومی‌ها در بین جامعه هدف دانست.

دکتر سلطانی‌فر

وی افزود: اهمیت توزیع درست و دقیق محتوای تولید شده در تمامی زمینه‌ها، کمتر از تولید محتوای مناسب نبوده بطوریکه در برخی از مواقع شاهد آن هستیم که توزیع نامناسب محتوا، نه تنها مانع اثربخشی آن می‌شود، بلکه به عاملی در جهت تخریب و انعکاس نامناسب موضوع مربوط به آن می‌شود.

دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با توجه به این نکته مهم و پس از برگزاری جلسات متعدد و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف، ضمن مهم شمردن موضوع تولید محتوا و نگاه استراتژیک به آن، مهارت‌های به اشتراک‌گذاری را نیز در کنار آن قرار داد تا در این همایش، هر دوی این موارد به بحث و تبادل نظر پرداخته شود.

رییس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در ادامه افزود: فرآیند تولید محتوا یکی از مهمترین وظایف اندیشمندان و نخبگان این حوزه است که می‌توانند با درک دقیق شرایط موجود و همچنین استفاده از محتوای تولیدی در سایر نقاط جهان، پس از بومی‌سازی، با همکاری و هماهنگی با مدیران و دیگر نخبگان به منظور توزیع مناسب‌تر، آن را در اختیار علاقمندان قرار دهند.

دکتر سلطانی‌فر از تمامی اساتید، دانشجویان و علاقمندان دعوت کرد تا در صورت تمایل نسبت به ارایه مقاله حول محورهای اعلام شده تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده و از طریق آدرس ایمیل info@7pr.ir اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح نمایند.

کد خبر 319090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha