یک زن برای فرار از زندگی ۲۰ ساله با همسرش، ۴آدم‌ربا اجیر کرد. او می‌خواست با زندانی‌کردن شوهرش در کمپ و معتاد نشان دادن او طلاق بگیرد اما خودش گیر افتاد.

چند روز پيش مردي راهي دادسراي جنايي شد و به قاضي مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرا، گفت: مدتي بود كه با همسرم دچار اختلاف شده بوديم. او ديگر حاضر نبود در كنار من زندگي كند. چندين بار به‌خاطر نفقه و ايراد ضرب و جرح شكايت كرد اما هربار من تبرئه شدم. تا اينكه چند روز پيش وقتي از سر كار به خانه برگشتم و درحال استراحت بودم ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد. همسرم آيفون را برداشت و پس از دقايقي 3مرد قوي‌هيكل وارد خانه شدند و با تهديد مرا به بيرون از خانه بردند.

آنها به زور مرا سوار خودروي پژويي كردند كه راننده آن مقابل در منتظر نشسته بود. وي ادامه داد: آدم‌ربايان با تهديد مرا به يك كمپ ترك اعتياد در حاشيه تهران بردند و هرچه به آنها مي‌گفتم كه معتاد نيستم، بيشتر اذيتم مي‌كردند. حتي در اين مدت پزشك كمپ هم از من آزمايش گرفت و اعلام كرد كه اعتياد ندارم، با اين حال آنها رهايم نمي‌كردند. در مدتي كه آنجا زنداني بودم همسرم به آنجا آمد و از كاركنان كمپ مي‌خواست هر طوري شده بفهمند كه من پول‌هايم را كجا پس‌انداز كرده‌ام. همان روز شك من به يقين تبديل شد كه همه اين نقشه‌ها زير سر همسرم بوده است؛ چراكه مي‌خواست مرا معتاد نشان دهد تا به راحتي طلاق بگيرد.

پس از گذشت 14روز در نهايت اين مرد توانست از كمپ فرار كند و با شكايت او، تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. وقتي مشخص شد كه او اعتياد نداشته، قاضي دستور احضار همسر وي به دادسراي جنايي را صادر كرد. او روز گذشته وقتي در دادسرا حضور يافت، مدعي شد كه چندين بار ديده همسرش به‌صورت پنهاني شيشه و ترياك مصرف مي‌كند. وي گفت: مي‌خواستم از او جدا شوم و به دادگاه بارها گفته بودم كه اعتياد دارد اما حرفم به جايي نمي‌رسيد.

به گمان اينكه اعتياد دارد مي‌خواستم او را بستري كنم كه ترك كند. براي همين او را به كمپ معرفي كردم و اصلا قصد آدم‌ربايي نداشتم.به گزارش همشهري، قاضي جنايي براي اين زن به اتهام معاونت در آدم‌ربايي وثيقه 100ميليوني صادر كرد و تحقيقات براي بازداشت 4آدم‌رباي اجيرشده ادامه دارد تا زواياي پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 321047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha