سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

زن جوان برای انتقامجویی از همسرش نقشه عجیبی کشید. او با دستکاری عکس‌هایش و قرار دادن مردی غریبه در کنار خودش، عکس‌ها را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد تا گناه آن را به گردن شوهرش بیندازد اما پلیس دستش را رو کرد.

تحقيقات پليس فتاي خراسان رضوي در اين پرونده با شكايت شوهر اين زن شروع شد. مرد جوان در تشريح ماجرا گفت: چند روزي بود كه همسرم ساناز ناراحت و نگران بود. زماني كه دليلش را پرسيدم، گوشي تلفن همراهش را نشانم داد. با ديدن عكس‌هايي كه در گروه‌هاي تلگرامي منتشر شده بود شوكه شدم. عكس‌ها همسرم را در كنار مردي غريبه و با ظاهري نامناسب نشان مي‌داد. خوب كه دقت كردم، فهميدم كه عكس‌ها فتوشاپ است و فردي با به‌دست آوردن عكس‌هاي خصوصي همسرم و دستكاري آنها، عكس مرد غريبه را كنار او قرار داده و عكس‌ها را در تلگرام منتشر كرده است.

  • به شوهرم مشكوكم

با شكايت اين مرد، تحقيقات مأموران براي كشف راز اين پرونده شروع شد. آنها به سراغ همسر او رفتند و به تحقيق از اين زن پرداختند. زن جوان اما مدعي شد كه به شوهرش مشكوك است. او گفت: من و شوهرم از مدتي قبل با هم اختلاف داشتيم. اختلاف‌هايمان اين اواخر پررنگ‌تر هم شده بود تا جايي كه حتي مرا تهديد مي‌كرد كه آبرويم را مي‌برد. حالا هم حدس مي‌زنم كه دستكاري عكس‌ها و انتشار آنها كار شوهرم است. احتمالا او براي اينكه به همه نشان دهد كه من زن خوبي نيستم و مشكل اخلاقي دارم، اين عكس‌ها را دستكاري كرده و آنها را در شبكه‌هاي اجتماعي پخش كرده است.

  • راز عجيب

ادعاهاي زن جوان، ظن مأموران را به سمت شوهر وي برد. اين مرد بازداشت و تحقيقات مفصلي از او انجام شد اما در نهايت مداركي به‌دست آمد كه نشان مي‌داد او بي‌گناه است و در اين ماجرا نقشي ندارد. حالا سؤال اين بود: پشت‌پرده ماجرا چه‌كسي است؟

كارشناسان پليس فتا براي حل اين معما به تحقيقات گسترده‌ و تخصصي پرداختند. در نهايت سرنخي از عامل انتشار عكس‌ها در شبكه‌هاي مجازي به‌دست آمد. او جواني 25ساله بود كه وقتي دستگير شد، راز عجيبي را فاش كرد. وي گفت: چند‌ماه پيش در يكي از گرو‌ه‌هاي تلگرامي با همسر شاكي(ساناز) آشنا شدم. مدتي با او چت كردم و پس از آن چت‌هايمان به تماس تلفني تبديل شد و حتي قرار رفتن به كافي‌شاپ گذاشتيم. در نخستين قرارمان بود كه متوجه شدم او متاهل است.

ساناز مي‌گفت كه با شوهرش اختلافات زيادي دارد. مي‌گفت كه شوهرش او را زجر مي‌دهد و مي‌خواهد هر طوري شده از او انتقام بگيرد. در نهايت پيشنهاد داد عكس‌هايش را در كنار عكس خودم قرار داده و آنها را در فضاي مجازي منتشر كنم. او قصد داشت وانمود كند كه اين كار را شوهرش انجام داده است تا پليس او را دستگير كند.سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: با افشاي حقيقت، براي زن جوان و همدستش قرار قانوني صادر شد و پرونده آنها در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 321405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha