همشهری آنلاین: در هفته‌ آغازین نیم ‌فصل دوم بوندس‌لیگا تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که از مدعیان کسب قهرمانی هستند، به پیروزی دست یافتند. اشتوتگارت، دارمشتات و اینگولشتات از دیگر تیم‌های موفق هفته ۱۸ بودند.

Bundesliga
  • هامبورگ یک - بایرن مونیخ ۲

تیم بایرن مونیخ مدافع و مدعی عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا نیم فصل دوم را با موفقیت آغاز کرد و با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان شمالی خود، هامبورگ گذشت.

هامبورگ به ویژه در آغاز دیدار با بایرن مونیخ چهره‌ای منسجم از خود نشان داد و مانع از آن شد که بازیکنان بایرن مونیخ بتوانند آن طور که باید و شاید خطرآفرین باشند.

در دقیقه ۳۷ بازی رنه آدلر، دروازه‌بان هامبورگ برای متوقف کردن توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ به خطا متوسل شد و داور نیز به نفع تیم مهمان سوت پنالتی زد و به دروازه‌بان هامبورگ نیز کارت زرد نشان داد. روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی بایرن توپ را از نقطه پنالتی وارد دروازه هامبورگ کرد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت.

هامبورگی‌ها نیمه دوم را موفق آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ توانستند توسط آرون هانت به گل تساوی دست یابند. شادی آنان اما دقایقی بیش طول نکشید، چرا که روبرت لواندوسکی با زدن گل دوم در دقیقه ۶۱ پیروزی را برای بایرن به ارمغان آورد. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۴۹ امتیاز از ۱۸ بازی یکه‌تاز جدول رده‌بندی است.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - بوروسیا دورتموند ۳

بوروسیا دورتموند که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود، در هفته آغازین بوندس‌لیگا خوش درخشید و با پیروزی ۳ بر یک مقابل میزبان پرقدرت خود، بوروسیا مونشن‌گلادباخ به سه امتیاز مهم دست یافت. دورتموندی‌ها با این موفقیت جای خود در رده‌ دوم جدول را تثبیت کردند.

گل‌های دورتموند را مارکو رویس در دقیقه ۱، مختاریان در دقیقه ۱ و گوندوگان در دقیقه ۷۵ به ثمر رساندند. تک ‌گل مونشن‌گلادباخ را نیز رافائل، هافبک برزیلی این تیم در دقیقه ۵۸ زد.

 

  • اف ث کلن یک - اشتوتگارت ۳

اشتوتگارت نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۸ بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست در خانه کلن به پیروزی ۳ بر یک دست یابد و سه امتیاز مهم کسب کند. درخور توجه آن که کلن در دقیقه ۱۹ با گل مودسته از نقطه پنالتی یک بر صفر از مهمان خود جلو افتاد، اما بازیکنان اشتوتگارت آرام‌آرام ورق را برگرداندند و در نهایت هم در نبرد تن‌به‌تن و هم در استفاده از موقعیت‌های به دست آمده موفق‌تر از میزبان خود عمل کردند.

  • هانوفر یک - دارمشتات ۲

تیم دارمشتات هم نیم‌ فصل دوم را با موفقیت آغاز کرد. این تیم با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، هانوفر گذشت و با سه امتیاز مهم به خانه بازگشت. بازیکنان دارمشتات به ویژه در نیمه دوم کارآیی بهتری از خود نشان دادند. یکی از چهره‌های برتر میدان واگنر، مهاجم دارمشتات بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

  • اینگولشتات یک - ماینتس صفر

اینگولشتات نیز از جمله تیم‌های موفق هفته‌ ۱۸ بود. این تیم مهمان خود، ماینتس را یک بر صفر شکست داد و جای خود در رده‌های میانی جدول را مستحکم ساخت. تک‌ گل این دیدار را هارتمان در دقیقه ۴۱ از نقطه پنالتی به سود اینگولشتات به ثمر رساند.

  • هوفن‌هایم یک - بایر لورکوزن یک

بایر لورکوزن که از تیم‌های پرقدرت بوندس‌لیگا محسوب می‌شود، هفته آغازین نیم ‌فصل دوم بوندس‌لیگا را با تساوی پشت سرگذاشت. دیدار این تیم مقابل میزبانش، هوفن‌هایم با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. نیمه نخست این دیدار با گل جیلوان هاماد، در دقیقه ۴۰ با نتیجه یک بر صفر به سود هوفن‌هایم به پایان رسید. توپاک، مدافع ترک‌ تبار لورکوزن گل تساوی را یک ربع مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

  • هرتا برلین صفر - آگسبورگ صفر

دیدار میان تیم پایتخت‌نشین هرتا برلین و آگسبورگ که در حضور بیش از ۳۵ هزار تماشاگر برگزار شد، پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازیکنان برلین اگر چه در ۶۵ درصد از طول بازی مالکیت توپ را دراختیار داشته و به فرصت‌های بیشتری دست یافتند، اما نتوانستد هیچیک از موقعیت‌های به ‌دست آمده را به گل بدل کنند.

  • دیدارهای يكشنبه

پیکارهای هفته ۱۸ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (۲۴ ژانویه/ ۴ بهمن) با برگزاری دو دیدار به پایان رسيد که طی آن آینتراخت فرانکفورت میزبان ولفسبورگ بود كه توانست اين تيم را با حساب سه بر دو از پيش رو بردارد و شالکه نیز در خانه خود به مصاف وردر برمن رفت اين ديدار با نتيجه يك بر سه به سود ميهمان خاتمه يافت.

 

کد خبر 322812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha