همشهری آنلاین: گام‌های مستحکم بایرن مونیخ در راه کسب قهرمانی بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها در آخرین دیدار هفته ۱۹ هوفن‌هایم را ۲ بر صفر شکست دادند. بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن نیز از جمله تیم‌های موفق این هفته‌ بودند.

Lewi
  • ماینتس یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

پیکارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۹ ژانویه/ ۹ بهمن) با انجام دیدار ماینتس مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شد. این دیدار با پیروزی یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. تک ‌گل ماینتس را كریستیان کلمنس در دقیقه ۲۱ بازی به ثمر رساند. این یکصدمین بازی او در بوندس‌لیگا محسوب می‌شد.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - اینگولشتات صفر

تیم بوروسیا دورتموند که تعقیب‌کننده بایرن مونیخ در فصل جاری محسوب می‌شود، در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا میزبان اینگولشتات بود. این دیدار که در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر برگزار شد، با نتیجه ۲ بر صفر به سود زردپوش‌های دورتموند خاتمه یافت، اگر چه تیم میزبان نتوانست قابلیت‌های همیشگی خود را آنطور که باید و شاید به نمایش گذارد.

یکی از چهره‌های برتر میدان پی‌ير امریک اوبامیانگ، مهاجم تیزپای بوروسیا دورتموند بود که دو بار دروازه تیم مهمان را باز کرد. او در دقیقه ۷۷ نخستین گل خود را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۸ با زدن گل دوم پیروزی شیرین دورتموند را مسجل ساخت. این گل‌های شماره ۱۹ و ۲۰ اوبامیانگ در فصل جاری بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.

اوبامیانگ

  • اشتوتگارت ۲- هامبورگ یک

بلندپروازی تیم اشتوتگارت همچنان ادامه دارد. اشتوتگارتی‌ها که در هفته ۱۹ میزبان تیم هامبورگ بودند، با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف شمالی خود گذشتند و سه امتیاز مهم کسب کردند. هر سه گل این پیکار در نیم ساعت پایانی بازی به ثمر رسید. گل پیروزی اشتوتگارت در دوئل با هامبورگ را کراوتز در دقیقه ۸۸ وارد دروازه هامبورگ کرد و موفقیت شیرین اشتوتگارتی‌ها را قطعی ساخت.

  • بایر لورکوزن ۳ - هانوفر صفر

بایر لورکوزن که از تیم‌های قدرتمند بوندس‌لیگا محسوب می‌شود نیز هفته‌ موفقی را پشت سر گذاشت. لورکوزنی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان خود، هانوفر گذشتند و سه امتیاز دیگر به امتیازهای خود افزودند. نیمه نخست این دیدار با گل اشتفان کیسلینگ در دقیقه ۴۴ با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. چهره‌ درخشان نیمه دوم چیچاریتو بود که دو گل دیگر تیمش را به ثمر رساند.

  • دارمشتات صفر - شالکه ۲

تیم شالکه نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۹ بود. شالکه با پیروزی ۲ بر صفر بر میزبان خود، دارمشتات سه امتیاز مهم به دست آورد و جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کرد. گل‌های شالکه در این دیدار را مایر و زانه به ترتیب در دقایق ۴۳ و ۵۳ به ثمر رساندند.

  • وردر برمن ۳ - هرتا برلین ۳

یکی از پرهیجان‌ترین دیدارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا میان تیم‌های وردر برمن و هرتا برلین برگزار شد. سبزپوش‌های برمن در این دیدار همواره از مهمان خود عقب بودند، اما در نهایت توانستند با جنگندگی و تلاش بازی را با تساوی به پایان رسانند. هرتا برلین تا یک ربع مانده به پایان بازی ۳ بر ۱ از برمن جلو بود، اما پیزارو و گارسیا با گل‌های خود در دقایق ۷۵ و ۷۷ سبب شدند که برمن دست‌کم یک امتیاز حفظ کند.

  • آگسبورگ صفر - آینتراخت فرانکفورت صفر

پیکار تیم‌های آگسبورگ و آینتراخت فرانکفورت علیرغم تلاش و دوندگی بازیکنان دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. آگسبورگ در این دیدار از موقعیت‌های بهتری برخوردار بود، اما هینتس، دورازه‌بان فرانکفورت با واکنش‌های عالی خود مانع از آن شد که حملات تیم میزبان به نتیجه برسد.

  • ولفسبورگ یک - اف ث کلن یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۱۹ بوندس‌لیگا که عصر یکشنبه (۳۱ ژانویه/ ۱۱ بهمن) برگزار شد، تیم کلن موفق شد در خانه تیم قدرتمند ولفسبورگ به تساوی یک بر یک دست یابد و با یک امتیاز به خانه برگردد. ولفسبورگ در دقیقه ۶۷ با گل یولیان دراکسلر، هافبک تکنیکی خود یک بر صفر از کلن جلو افتاد. شادی ولفسبورگی‌ها اما دقایقی بیش طول نکشید. یک ربع مانده به پایان بازی مودسته، مهاجم خطرآفرین کلن گل تساوی را وارد دروازه ولفسبورگ کرد.

  • بایرن مونیخ ۲ - هوفن‌هایم صفر

بایرن مونیخ همچنان یکه‌تاز بوند‌س‌لیگای آلمان است. مونیخی‌ها در آخرین پیکار هفته نوزدهم اقتدار خود را به نماش گذاشتند و با نتیجه ۲ بر صفر مهمان خود، هوفن‌هایم را شکست دادند. بایرن مونیخ در ۷۴ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد، می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

یکی از چهره‌های درخشان این دیدار روبرت لواندوسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ بود که هر دو گل تیمش را در مصاف با هوفن‌هایم به ثمر رساند. او در دقیقه ۳۲ برای نخستین بار دورازه تیم مهمان را باز کرد و در دقیقه ۶۴ با زدن گل دوم، پیروزی صدرنشین بوندس‌لیگا را قطعی ساخت.

 

کد خبر 323579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha