چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت گوگل اعلام کرد سرویس ایمیل این شرکت اکنون یک میلیارد نفر کاربر دارد، آماری که ثابت می‌کند نه تنها این شرکت در ایجاد ابزاری آنلاین و محبوب مهارت دارد، بلکه ایمیل نیز راه درازی تا انقراض در پیش رو دارد.

جی‌میل

براساس گزارش فاكس‌نيوز، اين آمار جديد را سوندار پيچاي مديرعامل شركت گوگل به تازگي اعلام كرده‌است. براساس گزارش‌هاي شركت گوگل رشد اخير در تعداد كاربران سرويس ايميل را رشدي ثابت اعلام كرد به شكلي كه طي 9 ماه گذشته ماهانه 100 ميليون كاربر فعال به اين سرويس اضافه شده‌است.

گوگل همچنين اعلام كرد 10 درصد از ايميل‌ها از طريق اپليكيشن Inbox كه با سرويس جي‌ميل در ارتباط است،‌ميان كاربرانش رد و بدل مي‌شود. اين اپليكيشن با استفاده از هوش مصنوعي مي‌تواند پاسخ‌‌هاي سريع را براي ايميل‌هاي دريافتي ارسال كند.

سرويس جي‌ميل در ماه آوريل سال 2004 راه‌اندازي شد و در طول سه سال اول فعاليتش تنها يك سرويس ارسال دعوتنامه بود اما پس از آنكه ميدان فعاليت‌هاي خود را گسترش داده و عمومي ساخت، به پركاربرد‌ترين سرويس ارسال ايميل در جهان تبديل شد و رقباي بزرگي مانند هات‌ميل مايكروسافت و ياهو را شكست داد.

درحال حاضر بيش از سه چهارم كاربران از طريق موبايل به اين سرويس دسترسي دارند. با يك ميلياردي شدن سرويس جي‌ميل، مجموع تعداد كاربران گوگل به هفت ميليارد نفر رسيد.

کد خبر 323895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha