همشهری آنلاین: نمایندگان ایران در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) و چهارشنبه به مصاف حریفان اماراتی خود می‌روند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مهر، تیم تراکتورسازی که این روزها یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است، ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه (به وقت محلی) سه‌شنبه در ورزشگاه آل مکتوم دوبی با النصر امارات دیدار خواهد داشت.

تراکتورسازی در مرحله گروهی رقابت‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده بود. تراکتورسازی برای نخستین بار است که تا این مرحله از رقابت‌ها بالا می‌آید البته النصر موقعیت بهتری نسبت به حریف ایرانی خود در لیگ قهرمانان آسیا از حیث سابقه تاریخی دارد.

تراکتورسازی شانس اندکی برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده دارد و سرنوشت این تیم در فینال جام حذفی ایران مشخص می‌شود اما قهرمانی در رقاب‌های این فصل لیگ قهرمانان که البته وظیفه دشواری هم هست می تواند برای این باشگاه ایرانی و طرفدارانش بسیار خوشایند و افتخارآفرین باشد.

دیگر نماینده ایران ذوب آهن هم ساعت ۱۹:۴۰ به وقت محلی روز چهارشنبه در ورزشگاه بن زاید با العین دیدار خواهد کرد. ذوب آهن هم به عنوان صدرنشین گروه B و با شرایطی به مراتب بهتر از تراکتورسازی به یک هشتم صعود کرده و همه اینها دلالت بر این دارد که نماینده ایران از آمادگی خوبی برای رویارویی با حریف اماراتی برخوردار است.

دیدار برگشت ذوب آهن با العین در تاریخ ۵ خرداد ماه خواهد بود و این در حالی است که این تیم چهار روز پس از این دیدار در فینال جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برود و مسئولان این تیم خواهان تعویق بازی هستند.

  • برنامه کامل مسابقات مرحله یک هشتم نهایی به این شرح است:

سه شنبه ۲۸ اردیبهشت:
* ملبورن ویکتوری استرالیا - جئونبوک کره جنوبی
* اف سی توکیوی ژاپن - شانگهای چین
* لخویای قطر - الجیش قطر
* النصر امارات - تراکتورسازی ایران
* الهلال عربستان - لوکوموتیو ازبکستان

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت:
* اواراوا ردز ژاپن - اف سی سئول کره جنوبی
* شاندونگ لوننگ چین - اف سی سیدنی استرالیا
* العین امارات - ذوب آهن ایران

کد خبر 334067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha