همشهری آنلاین: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:ما به دنبال فراهم کردن زیارت ۱۰ میلیون زائر در سال از مناطق جنگی هستیم و طی برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم در سال ۹۵، هفت میلیون نفر از این مناطق بازدید کنند.

 علی فضلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار علی فضلی، در آیین معارفه فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس عمل به قرآن و احکام الهی را در پی داشت و بر همین اساس لازم است برای ترویج این فرهنگ از تمام ظرفیت های موجود بهره مند شویم.

وی افزود: امروز کسی منکر تکنولوژی و تاثیرات آن نیست بنابراین باید از این ظرفیت در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.

سردار فضلی در ادامه بیان کرد: امیدواریم با بسترسازی های انجام شده امکان زیارت با معرفت را برای آحاد مردم از مناطق 8 سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور میسر کنیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال فراهم کردن زیارت 10 میلیون زائر در سال از مناطق جنگی هستیم و طی برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 95، 7 میلیون نفر از این مناطق بازدید می کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستعضعفین ادامه داد: با این نگاه که همه ظرفیت های کشور در اختیار قرارگاه فرهنگی راهیان نور باشد به نتیجه لازم دست خواهیم یافت که این همان رسیدن به آرمان های شهداست.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور از سوی سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی اهدا شد.

در این مراسم سردارعلی فضلی و سردار نادر ادیبی رئیس، جانشین و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو این ستاد حضور داشتند. در این مراسم حجت الاسلام تویسرکانی به عنوان فرمانده قرارگاه راهیان نور معرفی شد.

کد خبر 337207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha