سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه فرهنگ اسلامی با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود.

ماهنامۀ ۳۷ فرهنگ اسلامی منتشر شد

میز گرد ماه: پیرامون تامین مالی بدون ربا

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، «ریچل، دختری بزرگ تر از تمام مردان آمریکا» عنوان مقاله ای در خصوص زندگی و فعالیتهای انسان دوستانه و قهرمانانۀ «ریچل کوری» از فعالان صلح فلسطین می‌باشد.

«بحران هویت در عربستان سعودی»به قلم حسن بشیر، نوشتاری با رویکرد جغرافیای فرهنگی ، به بررسی انواع مختلف هویت ها می پردازد و پس از آن، به سیر تحولات نظام هویتی کشور عربستان سعودی از ابتدای تاسیس تا زمان کنونی نظر می‌افکند.

در جلسۀ نقد و گفتگو دربارۀ «ریشه های شرقی رنسانس در غرب» به عوامل پیدایش این پدیده اجتماعی و فکری در اروپا و در دیگر نقاط جهان می‌پردازد.

مصاحبه این ماه با «حسین رویوران »در مورد« فرآیند بیداری اسلامی و دولت های ارتجاعی در منطقه» می باشد. در بخشی از فصل ادبیات این شماره، گفت و گویی با مقصود حیدریان -معاون خانه مولانا - درباره «ستیزش با زبان فارسی در افغانستان» صورت گرفته است. در ادامه این بخش به عرفان و نوآوری های ادبی در «اشعارسنایی» پرداخته شده است.

ماهنامه فرهنگ اسلامی با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود. این ماهنامه در 280 صفحه و با قیمت 75.000 ریال به مخاطبان ارائه می‌گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.daftarnashr.com ویا www.farhangeeslamimag.com مراجعه فرمایند.

کد خبر 343339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha