دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین-علی شاکری: عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال معتقد است ۵۰ درصد تیم ملی باید عوض شوند و جای خود را به جوانان بلند قامت و باانگیزه دهند.

Kh.Ebrahim

دکتر خسرو ابراهیم، عضو اسبق تیم ملی والیبال با اشاره به قابل پیش‌بینی بودن صعود تیم ملی در گروهی آسان با حضور تیم‌هایی چون کوبا و مصر گفت: از دید من توانمندی تیم 4 سال پیش ایران به مراتب بیشتر از تیم ملی فعلی بود.

وی افزود: در این چند سال بازیکن جدید و جوانی به تیم اضافه نشد و در المپیک در حالی که همه حریفان از جمله روسیه چهره‌های جوانی با خود داشتند، در تیم ملی ما جوانی وجود نداشت که به هنگام ضرورت و نیاز باعث تغییری در شیوه بازی تيم شود. در مجموع اعتقاد دارم تیم ایران فاقد شادابی و جنگندگی بود و حتما باید نیمی از بازیکنان فعلی که البته هنوز بازیکنان ارزشمندی در رده باشگاهی محسوب می‌شوند، جای خود را به بازیکنان جوان با فیزیک مناسب دهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال با اشاره به این که حداقل 50 درصد تیم ملی باید تغییر کند، اظهار داشت: البته گرفتن سهمیه حضور در المپیک بسیار ارزشمند بود، اما به جز برد قابل پیش‌بینی برابر تیم جوان کوبا و تیم مصر و بازی خوب مقابل لهستان، تیم ملی نمایش خوبی برابر سایر رقبایش نداشت.

کد خبر 343968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha