همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اسارت فرهنگی بسیار سخت‌تر از اسارت فیزیکی است، گفت: اسارت فرهنگی، عزت و اقتدار کشور را به تاراج می‌برد.

 قاسم رضایی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم صبحگاه ستاد مرزبانی ناجا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: امنیت امروز کشور حاصل تلاش و ازخودگذشتگی شهدا است که هیچ گاه نباید از یاد آنان غافل شویم.

وی، بالاترین گرامیداشت را حرکت با بصیرت در مسیر شهدا دانست و افزود: دشمن شناسی و اقدام به موقع در برابر تحرکات آنان، ویژگی رزمندگان دفاع مقدس بود، ما نیز باید در این ایام که در جنگ سخت نیستیم با افزایش قدرت و آمادگی خود، در جهت بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمن تلاش کنیم.

سردار رضایی به وابستگی نیروهای مسلح کشور به استکبار جهانی در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند که فرمانده آنها یک عالم فقیه و الهی است.

سردار رضایی به امضاء و تایید آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این آیین‌نامه همانند یک رساله فقهی برای نیروهای مسلح است.

وی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در حالی که هنوز انقلاب اسلامی نوپا بود، دشمنان یک جنگ بزرگ جهانی را به واسطه عراق به راه انداختند اما با عنایت خداوند متعال، رهبری الهی امام خمینی (ره) ، خلوص نیت رزمندگان و کمک‌های همه جانبه اقشار مختلف مردم، موفق از این کارزار بزرگ بیرون آمدیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا، عزت، اقتدار و آزادی را نتیجه تلاش و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: امنیت امروز ما، هدیه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که به امانت به دست ما سپرده شده و باید با ادامه راه آنان به خوبی از آن پاسداری کنیم.

وی به جبهه دیگر دشمنان بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن با رصد دقیق عامل موفقیت ما در جنگ که همانا دو بال سبز مهدویت و ولایتمداری و نیز بال سرخ اعتقاد به عاشورا و شهادت به جنگ با کانون گرم و اعتقادی خانواده‌های ایرانی آمدند.

فرمانده مرزبانی ناجا، ابزار دشمن در این جنگ را ماهواره و اینترنت عنوان کرد و گفت: باید مواظب باشیم که در این جنگ اسیر نشویم چون اسارت فرهنگی بسیار سخت تر از اسارت فیزیکی است زیرا اسارت فرهنگی، عزت و اقتدار کشور را به تاراج می‌برد.

کد خبر 347696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha