همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه، گفت: براساس توافق صورت گرفته میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق که مورد تاکید است، زائران علاوه بر رعایت مقررات و قانون ملزم به استفاده از ویزا و مدارک قانونی هستند.

رضایی

به گزارش دفاع پرس، سردار «قاسم رضايی» فرمانده مرزبانی ناجا در بازديد از زير ساخت‌های پايانه‌های مرزی چزابه و شلمچه، اظهار داشت: الحمدلله اقدامات خوبی در زير ساخت‌های پايانه‌های مرزی خوزستان جهت تسهيل در تردد زائران اباعبدالله الحسين(ع) انجام شده كه در همين رابطه شاهد حضور پرشور زوار ايرانی و غير ايرانی هستيم که با شور و اشتياق فراوان در حال عزيمت به کربلای معلی از اين پايانه‌های مرزی هستند؛ خداوند را شاكريم كه اين افتخار را نصيب ما كرد كه در خدمت اين عزيزان باشيم.

وی ادامه داد: اين زحمات و تلاش كاركنان پايانه‌های مرزی را نتيجه همدلی، صميميت و هدف مشترک با مرزبانان می‌دانم و مطمئن باشيد خدمت به تمام زائران اباعبدالله الحسين(ع) برهمه ما يک تكليف مقدس است و بايد به آن افتخار كنيم.

سردار رضايی افزود: با بررسی‌های انجام شده از مدارک زائران، الحمدلله زوار مدارك لازم را به همراه دارند و قوانين را به خوبی رعايت می‌كنند.

اين مقام ارشد در مرزبانی ناجا با اشاره به اينكه در سه حوزه پايانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه ويزا صادر نخواهد شد، گفت: زائران بايستی از همان محل سكونت و حركت خود اقدام به تهيه ويزا کنند.

سردار رضايی با اشاره به ازدحام جمعيت در روزهای نزديک به اربعين، به آنها توصيه کرد: زمان حرکت خود به عتبات را به روزهای آخر موکول نکنند و زودتر برای سفر مهيا شوند، همچنين برای بازگشت نيز قبل از اربعين و يا چند روز بعد از آن، زمان سفر خود را مديريت كنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تقدير از اقدامات خوب و تلاش‌های ارزنده‌ای که دو کشور براي تسهيل تردد زائران انجام داده‌اند، تصريح کرد: براساس توافق صورت گرفته ميان مسئولان جمهوري اسلامی ايران و عراق که مورد تاکيد است، زائران علاوه بر رعايت مقررات و قانون ملزم به استفاده از ويزا و مدارک قانونی هستند.

کد خبر 351841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha