مهدیه مصطفایی: مرد تانزانیایی که با جاسازی 85 گرم کوکائین در داخل لبه‌های کیف سامسونت خود قصد ورود آن به داخل زندان را داشت، با هوشیاری مأموران اندرزگاه 3 زندان به دام افتاد.

ظهر روز دهم آبان، زمانی که یک تانزانیایی قصد ورود به  زندانی در کرج   را داشت، مأموران در حال بازرسی بدنی به کیف سامسونت وی که به طرز نامتعارفی سنگین به‌نظر می‌رسید مشکوک شده و در بازرسی از آن متوجه جاسازی 85 گرم کوکائین در 5 بسته به صورت فشرده شدند.

در بازجویی از وی مشخص شد متهم به نام «سعید کمبو» به بهانه گردشگری وارد ایران شده و پس از مدتی با فعالیت در قاچاق مواد‌ مخدر، به‌صورت غیرقانونی در ایران اقامت کرده است.

این مرد آفریقایی که در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی کرج حضور یافته بود در دفاع از خود مدعی شد: مدتی قبل برای گردش به ایران آمدم، اما بعد از مدتی با خاتمه مدت اقامتم توسط مأموران انتظامی فرودگاه دستگیر شدم.

با قرار 3 میلیون تومانی به زندان افتادم، وقتی بیماری‌ام عود کرد به بیمارستان انتقال یافتم.

در آنجا بود که با مردی آشنا شدم و او به من پیشنهاد انتقال مواد به داخل زندان را داد، وقتی بعد از تکمیل دوره درمان مجددا به زندان انتقال یافتم قصد داشتم 85 گرم کوکائین را با جاسازی ماهرانه وارد زندان کنم، اما در حالی که مواد را به صورتی بسیار حرفه‌ای جا‌سازی‌ کرده بودم مأموران زندان مشکوک شده و به سرعت آن را پیدا کردند.

برپایه این گزارش، با دستور بازپرس صفری، مرد تانزانیایی با قرار روانه زندان شد تا تحقیقات قضائی درباره اظهارات وی صورت گیرد.

کد خبر 35718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز