یکشنبه ۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

آزاده مختاری: اعتیاد 2 مرد به مخدر شیشه، شیشه عمر همسران آنها را شکست، این 2 مرد در جنایت‌های جداگانه همسران خود را به طرز فجیعی به قتل رساندند. صم کنید

هربار که می‌خواستم مواد مصرف کنم شروع به دادو فریاد می‌کرد، من هم عصبانی شدم و کشتمش، حالا هم زودتر قصاصم کنید تا راحت شوم.

این ادعای مرد میانسالی بود که روزگذشته درشعبه 7دادسرای جنایی تهران به اتهام قتل همسرش از سوی بازپرس شهریاری تحت بازجویی قرار گرفت.

او متهم است همسرخود را درآشپزخانه آپارتمانی در جنوب تهران با ضربات چاقو  از پای درآورده، همسایه‌ها    این مرد را هنگامی که قصد فرارازقتلگاه را داشته دستگیر کرده وتحویل پلیس داده بودند.

ماجرای این جنایت هنگامی فاش شد که ساعت 16 شنبه گذشته، اهالی منطقه‌ای در جنوب تهران با صدای گریه‌های دخترنوجوان یکی ازاهالی محل که فریاد می‌زد «پدرم را بگیرید او مادرم را کشته »به خیابان دویدند وبا مشاهده مرد میانسال که درحال فراربود او را دستگیر کردند.

با گزارش موضوع به پلیس و بازپرس جنایی پایتخت، دختراین زوج که به شدت ازمشاهده صحنه مرگ مادرش وحشت‌زده شده بود، در بازجویی‌های اولیه به بازپرس شهریاری وکارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران بزرگ –ویژه قتل – گفت: از روزی که پدرم به مصرف مخدر شیشه روی آورد، زندگی‌مان به نابودی کشیده شد، آنها دائم با هم درگیری و دعوا داشتند، مادرم تمام سعی‌اش این بود که پدرم ترک کند، ولی پدرم به نصایح او گوش نمی‌کرد وهربارکه شیشه مصرف می‌کرد به جان مادرم می‌افتاد. امروز هم بعد ازمصرف شیشه مادرم را به زور به آشپزخانه  کشاند و او را باضربات چاقو کشت.

«شیشه»، شیشه عمر تازه عروس را شکست

محمد شهریاری بازپرس هفتم دادسرای جنایی پایتخت در ادامه گفت: هنوز ساعتی از بررسی این همسرکشی نگذشته بود که ساعت 24، جنایتی مشابه به مأموران کلانتری 136 فرجام گزارش شد.

ماجرای این جنایت زمانی فاش شد که زن میانسالی با پلیس 110 تماس گرفت و گفت:من هر روز چندین بار با دخترم تلفنی صحبت می‌کنم، اما از ظهر هر چه تلاش کرده‌ام نتوانسته‌ام با دخترم صحبت کنم، چون دامادم معتاد است می‌ترسم او بلایی سر دخترم آورده باشد.

وقتی این زن با مأموران به جلوی خانه دخترش رفتند، زن میانسال وارد خانه شد و آن جا بود که با پیکر بی‌جان دخترش که خفه شده بود روبه‌رو شد.

با دستگیری داماد معتاد، وی که حالت طبیعی نداشت، با اعتراف به قتل همسرش گفت: همسرم از مدتی قبل متوجه اعتیادم شده و به من اعتراض می‌کرد، زمان حادثه به شدت به مواد‌مخدراحتیاج داشتم، ولی چون بیکار شده بودم پولی نداشتم، همسرم هم حاضرنبود پول تهیه مواد به من بدهد، سر همین مسئله با او درگیر شدم، یک تکه ازطلاهای وی را برداشته وبه درخانه همسایه‌ها رفتم تا با فروش آن مواد بخرم، ولی کسی حاضر نشد النگو را ازمن بخرد.

عصبانی به خانه بازگشتم ازخودبی‌خود شده بودم، خماری دیوانه‌ام کرده بود وناگهان با سیم برق به سوی همسرم حمله کردم واورا به خاطر اینکه پول تهیه مواد را نمی‌داد کشتم و بعد هم می‌خواستم خودکشی کنم که موفق نشدم.

بازپرس شهریاری درتوضیح تکمیلی این پرونده گفت: این متهم که درابتدا سعی داشت مرگ همسرش را یک خودکشی قلمداد کند، وقتی دربرابر بازجویی تخصصی تیم تحقیق قرارگرفت چاره‌ای جزبیان حقیقت نداشت و درحالی‌که به‌شدت ازقتل همسرش ناراحت بود با چشمانی اشکبار گفت، اعتیاد بیچاره‌ام کرد، همسرم را دوست داشتم اما این مخدر لعنتی زندگیم را سیاه کرد.

کد خبر 32826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز