همشهری آنلاین: برخی هنرمندان ساعتی پس از اعلام خبر درگذشت حسن جوهرچی - بازیگر تلویزیون و سینما - با انتشار عکسی از او در صفحه‌های شخصی‌شان، به خانواده داغدیده‌اش، جامعه هنری و مردم تسلیت گفتند.

سینما

به گزارش ایسنا، مهدی امینی‌خواه جزو نخستین کسانی بود که خبر درگذشت حسن جوهرچی را در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد و «این اتفاق دردناک» را تسلیت گفت.

پرویز پرستویی - بازیگر سینما و تلویزیون - نیز با انتشار تصویری از جوهرچی، درگذشت او را به خانواده‌اش و جامعه هنری تسلیت گفت و به بازیگری جوهرچی اشاره کرد و نوشت: بازی خوبش در «در پناه تو» و ... از یادمان نمی‌رود.

رامبد جوان - مجری و بازیگر - نیز در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از حسن جوهرچی، درگذشت این بازیگر را به مردم و خانواده او تسلیت گفت.

مجید صالحی - بازیگر - نیز این خبر را «تلخ و ناگوار» دانست و درگذشت حسن جوهرچی را به خانواده داغ‌دار او، جامعه هنری و مردم مهربان سرزمین‌مان تسلیت گفت.

بهنوش طباطبایی - بازیگر - نیز در صفحه شخصی‌اش، درگذشت این بازیگر توانمند را تسلیت گفت و آرزو کرد روحش قرین رحمت الهی باشد. 

الهام پاوه‌نژاد - بازیگر تلویزیون و تئاتر - نیز در پیامی متفاوت نوشت: شوخی می‌کنین؟! این یک مبارزه است؟ رو کم کنی؟ امتحان؟ یادآوری؟ خدایا ...

لیلا بلوکات - بازیگر - هم در پیامی، تسلیت گفتن برای درگذشت حسن جوهرچی را باورنکردنی دانست و به درگذشت عزیزان عرصه هنری و حوادث ناگوار امسال اشاره کرد.

مهدی پاکدل - بازیگر- نیز در صفحه شخصی خود به فراوانی خبرهای ناگوار در سال ۹۵ اشاره کرد و درگذشت حسن جوهرچی را تسلیت گفت.

نسرین مقانلو - بازیگر - نیز با انتشار عکسی از حسن جوهرچی، این اتفاق دردناک را تسلیت گفت و همچنین به ناگواری اتفاق‌های امسال اشاره کرد.

مهران احمدی و رزیتا غفاری نیز درگذشت این بازیگر را تسلیت گفتند.

کد خبر 360812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha