مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

83 درصد تقاضاهای مطرح شده از سوی شهروندان تهرانی در سامانه 137 اجرایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از فعالیتهای حوزه خدمات شهری بر اساس اعلام نیاز شهروندان تهرانی و اولویت بندی های سامانه 137 اجرایی می شود.

به گزارش سما، مسعود کرباسیان در دومین همایش شهرداران مناطق و نواحی که صبح امروز با حضور شهردار تهران و معاونین و شهرداران مناطق و نواحی 22 گانه شهر تهران برگزار شده بود گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار مهمی در خصوص تشکیل واحدهای فوریتی در مناطق و نواحی شهر تهران صورت گرفته به طوریکه هم اکنون در 121 ناحیه شهر تهران واحد فوریتهای خدمات شهری تشکیل شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 137 و استقبال بی نظیر شهروندان تهرانی از این سامانه در راستای تعامل بیشتر مردم تهران با مجموعه شهرداری افزود: بر اساس آخرین آمارهای دریافتی تا به امروز 670 هزار تقاضا از جانب شهروندان تهرانی با سامانه 137 مطرح شده که 83 درصد از آنها اجرایی شده و 12 درصد در دست اقدام است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 1888 در راستای نظارت مردمی بر عملکرد شهرداری تهران و دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان تهرانی در خصوص عملکرد شهرداری تهران اظهار داشت  : در حال حاضر شورایاریهای محلات موثرترین نقش را در زمینه جلب همکاری  و مشارکت مردم با مجموعه مدیریت شهری فراهم کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهرانگفت: در حال حاضر بخش عمده ای از پروژه ها و برنامه های حوزه خدمات شهری شهرداری تهران در سطح مناطق و نواحی بر اساس اولویتهای مطرح شده از سوی شهروندان تهرانی در سامانه 137 اجرایی می شود .

 برنامه هایی همچون احداث میادین میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و نواحی و همچنین اجرای طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله ها در سطح شهر تهران بر اساس اولویت بندی و اعلام نیازی که از سوی شهروندان مناطق مختلف شهر تهران با سامانه 137 مطرح شده اجرا می شود.

کد خبر 3647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز