همشهری آنلاین: مونیکا بلوچی که در ایران بیشتر با بازی در فیلم سینمایی «مالنا» شناخته می‌شود، یکی از بازیگران اصلی درام جاسوسی «عنکبوت در تار» به کارگردانی اران ریکلیس خواهد بود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، ستاره 53 ساله ايتاليايي سال گذشته ميلادي تنها در سريال «تويين پيكس» ديويد لينچ ايفاي نقش كرد و حالا قصد دارد سال 2018 را همانند گذشته پرقدرت آغاز كند. پروژه تازه او يك توليد مشترك است كه بهار آينده در بلژيك و هلند مقابل دوربين مي‌رود و همبازي او در «عنكبوت در تار» كسي نيست جز بن كينگزلي. بازيگر برنده اسكار در اين فيلم به نقش يك مامور مخفي بلندپايه ظاهر مي‌شود كه در تلاش براي فرار از گذشته، فرصت مي‌يابد معامله سلاح‌هاي شيميايي را برملا كند.

بلوچي كه در 1999 با ونسان كسل ازدواج كرده بود و از او دو دختر داشت، سال 2013 از بازيگر و فيلمساز فرانسوي جدا شد. او در پروژه سينمايي «فصل كرگدن» ساخته بهمن قبادي بازي كرده و سال 2012 در نشست خبري اين فيلم در جشنواره تورنتو گفته بود مي‌تواند به چهار زبان سخن بگويد؛ ايتاليايي، انگليسي، فرانسوي و فارسي.

از ديگر فيلم‌هاي مهم كارنامه اين ستاره كم‌حاشيه مي‌توان به «بازگشت‌ناپذير»، «اشك‌هاي خورشيد»، سه‌گانه «ماتريكس»، «مصايب مسيح» به كارگرداني مل گيبسن و فيلم جيمز باندي «اسپكتر» اشاره كرد. كينگزلي 74 ساله هم كه زاده هند و تبعه بريتانياست، براي بازي در «گاندي» برنده اسكار شده است.

کد خبر 396857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha